H σέξι αδερφή της Νικολέττας Ράλλη! (Φωτογραφίες)

Αν η Νικολέττα Ράλλη είναι κούκλα, τότε η αδερφή της είναι.... το ίδιο κούκλα! 

Δείτε και τις δύο στην εντυπωσιακή φωτογράφιση του "ΟΚ" και διαβάστε τις αποκαλύψεις της παρουσιάστριας για τον έρωτά της με το γυναικολόγο.......



-Ποιος είναι τελικά αυτός ο Μανώλης που σου έχει κλέψει την καρδιά; Ισχύει ότι ήταν ο γυναικολόγος σου;
Όχι, δεν ήταν ποτέ ο γυναικολόγος μου. Απλά είναι γιατρός και έχει αυτή την ειδικότητα. Πρέπει να σου πω δε ότι από τις πρώτες ημέρες της γνωριμίας είχα χιλιάδες ερωτήσεις γυναικολογικής φύσης να του κάνω.


-Αντιλαμβάνεσαι ότι λόγω δουλειάς, συναναστρέφεται με πολλές γυναίκες. Δεν ζηλεύεις;
Όχι, δεν ζηλεύω λόγω της ειδικότητάς μου. Ζηλεύω στη σκέψη ότι κυκλοφορεί στο μαιευτήριο με την ιατρική ποδιά, γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ένα δέλεαρ για όλες τις γυναίκες.


-Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά;
Θα μπορούσες να το πεις και έτσι. Ήταν ένας έρωτας που ήρθε από το πουθενά, γιατί ήμουν σε μία φάση της ζωής μου που δεν με ενδιέφερε να ερωτευτώ. Ήθελα να αφοσιωθώ στη δουλειά μου και μόνο τα βράδια πριν με πάρει ο ύπνος μπορεί να ονειρευόμουν πως ήθελα να είναι ο άντρας που θα ήθελα να είναι δίπλα μου.
Πηγή: markos.tv