Εύκολες, γρήγορες και... φτηνές βουτιές υπόσχεται για μία ακόμα χρονιά στο επιβατικό κοινό ο ΟΑΣΘ, καθώς από την Κυριακή 1 Ιουλίου εγκαινιάζει τη λειτουργία εξπρές λεωφορειακών γραμμών προς τις παραλίες της ανατολικής ακτής του Θερμαϊκού.
Από την Κυριακή, εξάλλου, τίθεται σε εφαρμογή το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, κάτι το οποίο μεταφράζεται σε μείωση του αριθμού των λεωφορείων που κυκλοφορούν.
Ετσι, από την 1η Ιουλίου μέχρι και τις...
31 Αυγούστου, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα κυκλοφορούν καθημερινά 478 λεωφορεία, έναντι των 542 που κυκλοφορούν τους υπόλοιπους δέκα μήνες, της χειμερινής περιόδου. Ωστόσο, επειδή τους θερινούς μήνες μειώνεται ο αριθμός του επιβατικού κοινού, δεν αναμένονται προβλήματα στη λειτουργία των αστικών λεωφορείων.
Εξάλλου, χωρίς... παρατράγουδα αναμένεται να κυλήσει το καλοκαίρι, όσον αφορά τη λειτουργία των κλιματιστικών, αφού έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για... δροσερά δρομολόγια.
Απευθείας
Εξπρές βουτιές θα προσφέρουν οι γραμμές 70 και 71, που, έχοντας την αφετηρία τους επί της Μοναστηρίου 61, απέναντι από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, θα πηγαίνουν απευθείας, χωρίς μετεπιβίβαση στο ΙΚΕΑ, η μεν πρώτη στις παραλίες της Επανομής, η δε δεύτερη στη Μηχανιώνα.
Οι γραμμές αυτές, στις οποίες οι επιβάτες θα πληρώνουν όσο σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, θα λειτουργήσουν έως τις 31 Αυγούστου, όσο δηλαδή διαρκεί το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων του ΟΑΣΘ.
Τόσο η γραμμή 70, όσο και η γραμμή 71, κατά τη μετάβασή τους προς τις παραλίες της Επανομής και της Περαίας – Μηχανιώνας, αντίστοιχα, θα κάνουν μόνο επιβίβαση από όλες τις υφιστάμενες στάσεις που υπάρχουν στη διαδρομή τους. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται, για τη γραμμή 70, από το κέντρο της Επανομής και μέχρι τα δύο τέρματα (Παραλίας και Πάλιουρα) σε όλες τις υπάρχουσες στάσεις, ενώ για τη γραμμή 71 από την παραλία της Περαίας και μέχρι το τέρμα.
Κατά την επιστροφή, τα λεωφορεία της γραμμής 70 θα επιβιβάζουν επιβάτες μέχρι το κέντρο της Επανομής και στη συνέχεια θα κάνουν μόνο αποβίβαση, ενώ τα λεωφορεία της γραμμής 71 θα επιβιβάζουν επιβάτες μέχρι την παραλία της Περαίας και στη συνέχεια θα κάνουν μόνο αποβίβαση.
Ο κλιματισμός
Εξάλλου, χωρίς σημαντικά προβλήματα, όσον αφορά τη λειτουργία του κλιματισμού, αναμένεται να κυλήσει το φετινό καλοκαίρι στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού η συντήρηση των κλιματιστικών έγινε εγκαίρως και η σχετική διαδικασία έχει ολοκληρωθεί. Ετσι, από την 1η Ιουλίου όλα τα λεωφορεία θα διαθέτουν σύστημα κλιματισμού. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ, σύστημα κλιματισμού διαθέτουν όλα τα λεωφορεία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που δε θα κυκλοφορούν λόγω θέρους. Ετσι, σε περίπτωση βλάβης, το λεωφορείο με το προβληματικό κλιματιστικό θα αντικαθίσταται με άλλο το οποίο δεν έχει βλάβη.
Για το αεροδρόμιο
Εξάλλου, στο πλαίσιο του θερινού προγράμματος, και λόγω της αυξημένης κίνησης από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο ΟΑΣΘ θα αυξήσει τον αριθμό των λεωφορείων που δρομολογούνται στη γραμμή 78, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο «Μακεδονία». Ετσι, η γραμμή θα λειτουργεί με επτά, αντί για τέσσερα λεωφορεία, ενώ θα εκτελούνται 56 δρομολόγια ημερησίως, αντί για 32.
Επίσης, από την 1η Ιουλίου πυκνώνουν τα δρομολόγια των λεωφορείων της γραμμής 45, που εκτελεί τη διαδρομή ΚΤΕΛ «Μακεδονία» - ΚΤΕΛ Χαλκιδικής. Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται κάθε είκοσι λεπτά.
Της ΝΤΟΝΙΑΣ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ στο agelioforos.gr
Από την Κυριακή, εξάλλου, τίθεται σε εφαρμογή το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, κάτι το οποίο μεταφράζεται σε μείωση του αριθμού των λεωφορείων που κυκλοφορούν.
Ετσι, από την 1η Ιουλίου μέχρι και τις...
31 Αυγούστου, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα κυκλοφορούν καθημερινά 478 λεωφορεία, έναντι των 542 που κυκλοφορούν τους υπόλοιπους δέκα μήνες, της χειμερινής περιόδου. Ωστόσο, επειδή τους θερινούς μήνες μειώνεται ο αριθμός του επιβατικού κοινού, δεν αναμένονται προβλήματα στη λειτουργία των αστικών λεωφορείων.
Εξάλλου, χωρίς... παρατράγουδα αναμένεται να κυλήσει το καλοκαίρι, όσον αφορά τη λειτουργία των κλιματιστικών, αφού έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για... δροσερά δρομολόγια.
Απευθείας
Εξπρές βουτιές θα προσφέρουν οι γραμμές 70 και 71, που, έχοντας την αφετηρία τους επί της Μοναστηρίου 61, απέναντι από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, θα πηγαίνουν απευθείας, χωρίς μετεπιβίβαση στο ΙΚΕΑ, η μεν πρώτη στις παραλίες της Επανομής, η δε δεύτερη στη Μηχανιώνα.
Οι γραμμές αυτές, στις οποίες οι επιβάτες θα πληρώνουν όσο σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, θα λειτουργήσουν έως τις 31 Αυγούστου, όσο δηλαδή διαρκεί το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων του ΟΑΣΘ.
Τόσο η γραμμή 70, όσο και η γραμμή 71, κατά τη μετάβασή τους προς τις παραλίες της Επανομής και της Περαίας – Μηχανιώνας, αντίστοιχα, θα κάνουν μόνο επιβίβαση από όλες τις υφιστάμενες στάσεις που υπάρχουν στη διαδρομή τους. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται, για τη γραμμή 70, από το κέντρο της Επανομής και μέχρι τα δύο τέρματα (Παραλίας και Πάλιουρα) σε όλες τις υπάρχουσες στάσεις, ενώ για τη γραμμή 71 από την παραλία της Περαίας και μέχρι το τέρμα.
Κατά την επιστροφή, τα λεωφορεία της γραμμής 70 θα επιβιβάζουν επιβάτες μέχρι το κέντρο της Επανομής και στη συνέχεια θα κάνουν μόνο αποβίβαση, ενώ τα λεωφορεία της γραμμής 71 θα επιβιβάζουν επιβάτες μέχρι την παραλία της Περαίας και στη συνέχεια θα κάνουν μόνο αποβίβαση.
Ο κλιματισμός
Εξάλλου, χωρίς σημαντικά προβλήματα, όσον αφορά τη λειτουργία του κλιματισμού, αναμένεται να κυλήσει το φετινό καλοκαίρι στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού η συντήρηση των κλιματιστικών έγινε εγκαίρως και η σχετική διαδικασία έχει ολοκληρωθεί. Ετσι, από την 1η Ιουλίου όλα τα λεωφορεία θα διαθέτουν σύστημα κλιματισμού. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ, σύστημα κλιματισμού διαθέτουν όλα τα λεωφορεία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που δε θα κυκλοφορούν λόγω θέρους. Ετσι, σε περίπτωση βλάβης, το λεωφορείο με το προβληματικό κλιματιστικό θα αντικαθίσταται με άλλο το οποίο δεν έχει βλάβη.
Για το αεροδρόμιο
Εξάλλου, στο πλαίσιο του θερινού προγράμματος, και λόγω της αυξημένης κίνησης από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο ΟΑΣΘ θα αυξήσει τον αριθμό των λεωφορείων που δρομολογούνται στη γραμμή 78, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο «Μακεδονία». Ετσι, η γραμμή θα λειτουργεί με επτά, αντί για τέσσερα λεωφορεία, ενώ θα εκτελούνται 56 δρομολόγια ημερησίως, αντί για 32.
Επίσης, από την 1η Ιουλίου πυκνώνουν τα δρομολόγια των λεωφορείων της γραμμής 45, που εκτελεί τη διαδρομή ΚΤΕΛ «Μακεδονία» - ΚΤΕΛ Χαλκιδικής. Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται κάθε είκοσι λεπτά.
Της ΝΤΟΝΙΑΣ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ στο agelioforos.gr