Καθοδηγούμενες από τις γαλλικές, οργανώσεις στη Βρετανία, την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Ισπανία και την Ιταλία συμφώνησαν την Τρίτη σε κοινή δράση, με απώτερο ενδεχόμενο επιβολής προστίμων ή περιορισμών στις δραστηριότητες σε ολόκληρη την Ένωση των 27 Ευρωπαϊκών χωρών...
Πέρυσι, η εταιρεία συγχώνευσε 60 ξεχωριστές πολιτικές απορρήτου από όλο τον κόσμο σε μια καθολική διαδικασία. Οι ευρωπαϊκές οργανώσεις διαμαρτύρονται ότι η νέα πολιτική δεν επιτρέπει στους χρήστες να καταλάβουν ποιες πληροφορίες διατηρούνται, πώς συνδυάζονται με τις υπηρεσίες της Google, ή πόσο καιρό η εταιρεία τις διατηρεί.
Οικονομικές επιπτώσεις των προστίμων στη Google, θα είναι περιορισμένες - η γαλλική CNIL φύλακας της ιδιωτικής ζωής έχει το δικαίωμα να επιβάλει πρόστιμο στην εταιρεία έως 300.000 ευρώ (385.000 δολάρια), περίπου το ποσό που κερδίζει σε τρία λεπτά, με βάση τα προβλεπόμενα έσοδά της 61 δισ. δολάρια το τρέχον έτος. Η Βρετανία μπορεί να επιβάλει πρόστιμο έως και 500.000 λίρες, αλλά σπάνια το κάνει.
Αλλά επιτυχημένη νομική δράση θα μπορούσε να βλάψει την εικόνα της Google και θα μπορούσε να εμποδίσει την ικανότητά της να συλλέγει τα δεδομένα αυτά μέχρι να ανταποκριθεί στις ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών.
Η Google λέει ότι συγχώνευσε τις μυριάδες πολιτικές απορρήτου της το Μάρτιο του 2012, για λόγους απλότητας, και ότι οι τροποποιήσεις είναι σύμφωνες με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
"Υπάρχει μια ευρύτερη συζήτηση σε εξέλιξη σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα και ποιός κατέχει και ελέγχει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα", δήλωσε ο Colin Strong, ένας αναλυτής τεχνολογίας για GfK. "Το ερώτημα είναι ο βαθμός στον οποίο οι καταναλωτές κατανοούν την αξία των προσωπικών δεδομένων τους και σε ποιό βαθμό είναι ευχαριστημένοι με όσα τα παραχωρούν."
Κάθε ένα από τα έξι ευρωπαϊκά κράτη που καταθέτουν αγωγή κατά της Google πρέπει να πάρει τις δικές του αποφάσεις για το πώς να χειριστούν αντιληπτές παραβιάσεις.
"Κανείς δεν είναι ενάντια στο στόχο της Google για απλότητα. Είναι νόμιμο. Όμως, πρέπει να συνοδεύεται από διαφάνεια για τους καταναλωτές και την ικανότητα να πούν ναι ή όχι», Isabelle Falque Pierrotin, επικεφαλής της γαλλικής CNIL ρυθμιστή της ιδιωτικής ζωής, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της. "Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν πώς οι πληροφορίες τους χρησιμοποιούνται και τι γίνεται με αυτές."
Αλλά οι κανονισμοί τείνουν να καθυστερούν την τεχνολογία, καθώς και η καθυστέρηση είναι πιο έντονη σε μια ψηφιακή εποχή, όταν τα μικρά κομμάτια των πληροφοριών που μπορούν να προσφέρουν όλο και πιο ισχυρές - και προσοδοφόρες - γνώσεις σχετικά με τους καταναλωτών ή των ψηφοφόρων.
Η προτεινόμενη πανευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων θα χρειαστεί τουλάχιστον μέχρι το 2015 μέχρι να εφαρμοστεί πλήρως. Εν τω μεταξύ, η προαναφερθείσα Falque Pierrotin, δήλωσε πως οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές πρέπει να εξασφαλίζουν προστασία της ιδιωτικής ζωής ώστε οι Ευρωπαίοι καταναλωτές να μην είναι ευάλωτοι.
Πέρυσι, η εταιρεία συγχώνευσε 60 ξεχωριστές πολιτικές απορρήτου από όλο τον κόσμο σε μια καθολική διαδικασία. Οι ευρωπαϊκές οργανώσεις διαμαρτύρονται ότι η νέα πολιτική δεν επιτρέπει στους χρήστες να καταλάβουν ποιες πληροφορίες διατηρούνται, πώς συνδυάζονται με τις υπηρεσίες της Google, ή πόσο καιρό η εταιρεία τις διατηρεί.
Οικονομικές επιπτώσεις των προστίμων στη Google, θα είναι περιορισμένες - η γαλλική CNIL φύλακας της ιδιωτικής ζωής έχει το δικαίωμα να επιβάλει πρόστιμο στην εταιρεία έως 300.000 ευρώ (385.000 δολάρια), περίπου το ποσό που κερδίζει σε τρία λεπτά, με βάση τα προβλεπόμενα έσοδά της 61 δισ. δολάρια το τρέχον έτος. Η Βρετανία μπορεί να επιβάλει πρόστιμο έως και 500.000 λίρες, αλλά σπάνια το κάνει.
Αλλά επιτυχημένη νομική δράση θα μπορούσε να βλάψει την εικόνα της Google και θα μπορούσε να εμποδίσει την ικανότητά της να συλλέγει τα δεδομένα αυτά μέχρι να ανταποκριθεί στις ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών.
Η Google λέει ότι συγχώνευσε τις μυριάδες πολιτικές απορρήτου της το Μάρτιο του 2012, για λόγους απλότητας, και ότι οι τροποποιήσεις είναι σύμφωνες με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
"Υπάρχει μια ευρύτερη συζήτηση σε εξέλιξη σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα και ποιός κατέχει και ελέγχει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα", δήλωσε ο Colin Strong, ένας αναλυτής τεχνολογίας για GfK. "Το ερώτημα είναι ο βαθμός στον οποίο οι καταναλωτές κατανοούν την αξία των προσωπικών δεδομένων τους και σε ποιό βαθμό είναι ευχαριστημένοι με όσα τα παραχωρούν."
Κάθε ένα από τα έξι ευρωπαϊκά κράτη που καταθέτουν αγωγή κατά της Google πρέπει να πάρει τις δικές του αποφάσεις για το πώς να χειριστούν αντιληπτές παραβιάσεις.
"Κανείς δεν είναι ενάντια στο στόχο της Google για απλότητα. Είναι νόμιμο. Όμως, πρέπει να συνοδεύεται από διαφάνεια για τους καταναλωτές και την ικανότητα να πούν ναι ή όχι», Isabelle Falque Pierrotin, επικεφαλής της γαλλικής CNIL ρυθμιστή της ιδιωτικής ζωής, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της. "Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν πώς οι πληροφορίες τους χρησιμοποιούνται και τι γίνεται με αυτές."
Αλλά οι κανονισμοί τείνουν να καθυστερούν την τεχνολογία, καθώς και η καθυστέρηση είναι πιο έντονη σε μια ψηφιακή εποχή, όταν τα μικρά κομμάτια των πληροφοριών που μπορούν να προσφέρουν όλο και πιο ισχυρές - και προσοδοφόρες - γνώσεις σχετικά με τους καταναλωτών ή των ψηφοφόρων.
Η προτεινόμενη πανευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων θα χρειαστεί τουλάχιστον μέχρι το 2015 μέχρι να εφαρμοστεί πλήρως. Εν τω μεταξύ, η προαναφερθείσα Falque Pierrotin, δήλωσε πως οι εθνικές ρυθμιστικές αρχές πρέπει να εξασφαλίζουν προστασία της ιδιωτικής ζωής ώστε οι Ευρωπαίοι καταναλωτές να μην είναι ευάλωτοι.