Τελικά, το νομοσχέδιο Ραγκούση για τα ταξί δεν πρόκειται να ισχύσει όπως ήταν, καθώς σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο που αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση αυτή την εβδομάδα, από το υπουργείο Μεταφορών, καμία νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να χορηγηθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί θα υπόκειται σε...
πληθυσμιακά κριτήρια και όπως αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», ο νέος αριθμός θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας περιοχής και των κυκλοφοριακών συνθηκών, όπως σας είχαμε ενημερώσει στο thessnea από τις 17/02.
Ειδικά για την Αττική που θα καλύπτεται σχεδόν στο σύνολό της πλέον από τη μονή ταρίφα (Λαύριο, Λαγονήσι, Μαραθώνα, Βίλια και Μέγαρα), εξετάζεται να λειτουργούν 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, χωρίς ωστόσο να καταργηθούν οι υφιστάμενες άδειες. Με αποφάσεις των κατά τόπους περιφερειαρχών ο αριθμός θα μπορεί να αυξάνεται από 0,1 έως 1 ταξί αλλά χίλιους κατοίκους.
Βάσει του νέου νομοσχεδίου στα συμβατικά ταξί θα προστεθούν και τα οχήματα 7-9 θέσεων που θα εκτελούν μεταφορές (κυρίως σε τουριστικές περιοχές) χωρίς ταξίμετρο και με προσυμφωνημένο μίσθωμα. Τα συγκεκριμένα οχήματα θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά.
Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία στην Αττική είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της περιφέρειας τίθεται ως όριο το 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, σε κάθε Περιφέρεια θα συγκροτηθεί ειδική επιτροπή για τα ταξί, η οποία κάθε τρία χρόνια αφού εκτιμά την κατάσταση θα μπορεί να αποφασίζει τη χορήγηση νέων αδειών.
Πηγή: iefimerida.gr
Η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί θα υπόκειται σε...
πληθυσμιακά κριτήρια και όπως αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», ο νέος αριθμός θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας περιοχής και των κυκλοφοριακών συνθηκών, όπως σας είχαμε ενημερώσει στο thessnea από τις 17/02.
Ειδικά για την Αττική που θα καλύπτεται σχεδόν στο σύνολό της πλέον από τη μονή ταρίφα (Λαύριο, Λαγονήσι, Μαραθώνα, Βίλια και Μέγαρα), εξετάζεται να λειτουργούν 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, χωρίς ωστόσο να καταργηθούν οι υφιστάμενες άδειες. Με αποφάσεις των κατά τόπους περιφερειαρχών ο αριθμός θα μπορεί να αυξάνεται από 0,1 έως 1 ταξί αλλά χίλιους κατοίκους.
Βάσει του νέου νομοσχεδίου στα συμβατικά ταξί θα προστεθούν και τα οχήματα 7-9 θέσεων που θα εκτελούν μεταφορές (κυρίως σε τουριστικές περιοχές) χωρίς ταξίμετρο και με προσυμφωνημένο μίσθωμα. Τα συγκεκριμένα οχήματα θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά.
Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία στην Αττική είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της περιφέρειας τίθεται ως όριο το 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, σε κάθε Περιφέρεια θα συγκροτηθεί ειδική επιτροπή για τα ταξί, η οποία κάθε τρία χρόνια αφού εκτιμά την κατάσταση θα μπορεί να αποφασίζει τη χορήγηση νέων αδειών.
Πηγή: iefimerida.gr