Στόχος του υπουργείου είναι το νομοσχέδιο να έχει ψηφιστεί από τη Βουλή έως τα τέλη Μαρτίου. Οι νέες άδειες, όπως επανέλαβε χθες ο Μάκης Βορίδης, θα εκδίδονται με περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά κριτήρια
Καμία νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να εκδοθεί στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις...
προβλέψεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών για την απελευθέρωση του κλάδου, το οποίο βρίσκεται στα χέρια της τρόικας εδώ και έναν μήνα.
Στόχος του υπουργείου είναι το νομοσχέδιο να έχει ψηφιστεί από τη Βουλή έως τα τέλη Μαρτίου και οι νέες άδειες, όπως επανέλαβε χθες ο υπουργός Μάκης Βορίδης, θα εκδίδονται με περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά κριτήρια.
Ο ίδιος, πάντως, δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα στις προβλέψεις του νομοσχεδίου, καθώς αναμένει τις παρατηρήσεις της τρόικας, από τις οποίες ενδέχεται να προκύψουν αλλαγές.
Στο προσχέδιο του νόμου, πάντως, προβλέπονται 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους για την Αθήνα, χωρίς να καταργηθούν υφιστάμενες άδειες.
Πάντως, με απόφαση του περιφερειάρχη ο αριθμός αυτός θα μπορεί να φτάσει έως και τα 3,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία αυτή είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Αναλογία
Για την περιφέρεια εξετάζεται η αναλογία 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους (σήμερα είναι 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους).
Σύμφωνα με το προσχέδιο, προβλέπεται επίσης:
Καμία νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να εκδοθεί στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις...
προβλέψεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών για την απελευθέρωση του κλάδου, το οποίο βρίσκεται στα χέρια της τρόικας εδώ και έναν μήνα.
Στόχος του υπουργείου είναι το νομοσχέδιο να έχει ψηφιστεί από τη Βουλή έως τα τέλη Μαρτίου και οι νέες άδειες, όπως επανέλαβε χθες ο υπουργός Μάκης Βορίδης, θα εκδίδονται με περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά κριτήρια.
Ο ίδιος, πάντως, δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα στις προβλέψεις του νομοσχεδίου, καθώς αναμένει τις παρατηρήσεις της τρόικας, από τις οποίες ενδέχεται να προκύψουν αλλαγές.
Στο προσχέδιο του νόμου, πάντως, προβλέπονται 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους για την Αθήνα, χωρίς να καταργηθούν υφιστάμενες άδειες.
Πάντως, με απόφαση του περιφερειάρχη ο αριθμός αυτός θα μπορεί να φτάσει έως και τα 3,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία αυτή είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Αναλογία
Για την περιφέρεια εξετάζεται η αναλογία 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους (σήμερα είναι 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους).
Σύμφωνα με το προσχέδιο, προβλέπεται επίσης:
- Η απελευθέρωση του αριθμού των αδειών που κατέχει ένας ιδιοκτήτης, που σήμερα περιορίζεται στις δύο.
- Η κυκλοφορία «μίνι-βαν» 7-9 θέσεων στην Αθήνα και τις τουριστικές περιοχές χωρίς ταξίμετρο, τα οποία θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την κυκλοφορία.
- Η ελεύθερη πώληση της άδειας με την καταβολή φόρου 20% επί των καθαρών κερδών της τελευταίας πενταετίας πριν από την πώληση.
- Ειδικά για την περιοχή της Αττικής, επέκταση του τιμολογίου της μονής ταρίφας ώστε να καλύπτει πλέον το Λαύριο, το Λαγονήσι, τον Μαραθώνα, τα Βίλια και τα Μέγαρα, όπου σήμερα εφαρμόζεται η διπλή ταρίφα.
- Τον καθορισμό από τις Περιφέρειες των νέων γεωγραφικών ορίων λειτουργίας των ταξί και των εδρών, οι οποίες θα αυξηθούν εκεί όπου υπάρχουν ανάγκες.