Ο ξαναμένος επιβάτης αεροπλάνου!

Ο νέος εφιάλτης της εταιρίας United Airlines αφορά έναν επιβάτη που πήρε το σλόγκαν «Ελάτε να πετάξετε στους φιλικούς ουρανούς" σε κυριολεκτικά ωμά άκρα... Ο εν λόγω νεαρός, αποφάσισε να "αυτοϊκανοποιηθεί", μπροστά στα εμβρόντητα μάτια των συνεπιβατών του!


O Kyle Pearce, ετών 25, πέταξε από το Spokane προς Ντένβερ την περασμένη Πέμπτη και συνελήφθη στο αεροδρόμιο από πράκτορες του FBI, όπου και κατηγορήθηκε για «άσεμνο και άσεμνη έκθεση του προσώπου του» σε ένα αεροσκάφος.

Ένα 18χρονο κορίτσι που καθόταν απέναντι από του στο διάδρομο, σε γραπτή του δήλωση ανέφερε: "Κάθισα δίπλα σε έναν άνδρα σε ένα αεροπλάνο που... έπαιζε με τον εαυτό του. Άκουσα ένα θόρυβο, κοίταξα δίπλα μου και είδα το πέος του."
"Αυτός τελείωσε και πέτυχε το μπροστινό αλλά και το δικό του κάθισμα και αμέσως μετά  πήγε στο μπάνιο για μεγάλο χρονικό διάστημα."


Ένας άλλος επιβάτης, ο 18χρονος Grayson Miller, κατέθεσε:
"Ο φίλος μου Zach γύρισε και μου είπε: "Αυτός ο άνθρωπος αυνανίζεται!" και  εγώ δίσπιστα κοίταξα και είδα το πέος του και το τί έκανε...  Τον χτύπησα με το βιβλίο μου στο χέρι, που τον ανάγκασε να σταματήσει και να πάει στό μπάνιο."