Σίγουρα θα έχετε δει τις διαφημίσεις που υπάρχουν στο internet...
Οι περισσότερες από αυτές είναι ευρηματικές και προσπαθούν να "παρασύρουν" τον αναγνώστη στο να τις επιλέξει...
Η συγκεκριμένη όμως απλά ΑΠΕΤΥΧΕ ΕΠΟΙΚΑ (εξού και το Epic Fail, γνωστός ιντερνετικός όρος)
Δείτε γιατί!
Ο δημιουργός της διαφήμισης ήθελε να μας μπερδέψει, ότι έχουμε e-mail και έτσι να πατήσουμε στη διαφήμιση του.
Έτσι τη δημιούργησε στη γλώσσα του και το πρόγραμμα των διαφημίσεων την μεταφράζει αυτόματα στη γλώσσα του αναγνώστη.
Όχι και τόσο επιτυχώς πάντα...
(click στην εικόνα για πλήρες μέγεθος)
Στη γλώσσα του θα ήταν:
23:05 - Sunday, 15 May 2011
Το May στα Ελληνικά μεταφράστηκε ανεπιτυχώς σε Μπορώ...
Οι περισσότερες από αυτές είναι ευρηματικές και προσπαθούν να "παρασύρουν" τον αναγνώστη στο να τις επιλέξει...
Η συγκεκριμένη όμως απλά ΑΠΕΤΥΧΕ ΕΠΟΙΚΑ (εξού και το Epic Fail, γνωστός ιντερνετικός όρος)
Δείτε γιατί!
Ο δημιουργός της διαφήμισης ήθελε να μας μπερδέψει, ότι έχουμε e-mail και έτσι να πατήσουμε στη διαφήμιση του.
Έτσι τη δημιούργησε στη γλώσσα του και το πρόγραμμα των διαφημίσεων την μεταφράζει αυτόματα στη γλώσσα του αναγνώστη.
Όχι και τόσο επιτυχώς πάντα...
(click στην εικόνα για πλήρες μέγεθος)
Στη γλώσσα του θα ήταν:
23:05 - Sunday, 15 May 2011
Το May στα Ελληνικά μεταφράστηκε ανεπιτυχώς σε Μπορώ...