Η Νικολέτα Ρομανού και η συμπρωταγωνήστρια της, αποκαλύπτονται! (Videos)

Δύο από τις πρωταγωνίστριες της νέας ροζ ταινίας της Sirina, Βούλα Βαβάτση και Νικολέτα Ρομανού, μίλησαν για τη συμμετοχή τους στο "Η φίλη της κόρης μου".
Δείτε σκηνές και παρασκήνια των... ταινιών!



"Μια χαρά, είμαι από τη φύση μου ελεύθερο άτομο και δεν με πειράζει να δεχτώ τι έχω", εξομολογήθηκε στο περιοδικό Sirina.

Όσον αφορά το ενδεχόμενο να πρωταγωνιστήσει και σε άλλη πορνό ταινία, η Νικολέτα απαντά:  "Ναι σίγουρα, άμα ο κόσμος με θέλει εγώ θα ήμουν χαρούμενη να συνεχίσω".



Για τη σχέση της με τη συμπρωταγωνίστριά της, Βούλα Βαβάτση, η μελαχρινή καλλονή μίλησε με τα καλύτερα λόγια τονίζοντας πως αν και δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν λεκτικά, οι γλώσσες τους έδεσαν γερά...

Η Βούλα Βαβάτση έδειξε πολύ ενθουσιασμένη που είχε παρτενέρ τον γνωστό Γάλλο πορνοστάρ Ίαν Σκοτ τόσο για τις ικανότητές του όσο και για τον τρόπο που της συμπεριφέρθηκε. Για τη Νικολέτα Ρομανού είπε: "Είναι πολύ όμορφη και γλυκιά κοπέλα την πάω πολύ και τα χείλια της είναι....".



Τέλος, η Βούλα αποκάλυψε πως χρειάζεται πολύ κόπος και δουλειά για να βγει μια τέτοια ταινία.