Κ. Στικούδη: Έκλαψα με τη φωτογραφία του δακρυσμένου τσολιά

Για τη χρονιά που πέρασε, την εικόνα της προς τα έξω, το τι ψάχνει σε έναν άνδρα, αλλά και το πότε έκλαψε τελευταία φορά, μίλησε η Θεσσαλονικιά πρώην Μίς Ελλάς Κατερίνα Στικούδη στο περιοδικό "ΕΓΩ! Weekly".

"Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τη σεζόν, κατά τη διάρκεια της οποίας έκανα και το πρώτο μου live, στη διοργάνωση των Playmates. Ήταν μια πολύ καλή χρονιά. Μακάρι αυτές που θα έρθουν να είναι εξίσου καλές, αν και δεν μπορώ να κρύψω ότι αγχώνομαι για το αύριο.

Έχω την ίδια ανασφάλεια που έχει όλος ο κόσμος. Μπορεί κάποιοι να νομίζουν ότι όποιος κάνει ένα επάγγελμα που έχει προβολή έχει λύσει το πρόβλημα της ζωής του. Δεν είναι έτσι. Καθημερινά παλεύουμε και προβληματιζόμαστε, όπως όλος ο κόσμος που ζει στην Ελλάδα", είπε.

"Πρόσφατα, συγκινήθηκα βλέποντας μια φωτογραφία ενός τσολιά έξω από τη Βουλή, που είχε δακρύσει από τα χημικά που έπεσαν στα επεισόδια", απάντησε σε ερώτηση, για το πότε έκλαψε την τελευταία

Για το χώρο του modeling και τις ανήθικες προτάσεις απάντησε:

"Δεν δέχτηκα ποτέ. Το μόνο που έχω να συμβουλέψω τις κοπέλες που θέλουν να ακολουθήσουν το όνειρό τους είναι να το κάνουν, γιατί ποτέ κανείς δεν κάνει κάτι με το ζόρι. Όλα είναι θέμα επιλογών".

Ως προς το τι ψάχνει σε έναν άνδρα; "Μου αρέσει να περνάω καλά μαζί του, γιατί, όταν δεν περνάω καλά, φεύγω. Να διασκεδάζω, να υπάρχει επικοινωνία, «χημεία», κοινά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, μου αρέσει πολύ η μουσική και η γυμναστική. Θα ήθελα να αρέσουν τα ίδια και σε εκείνον", είπε.

Όσον αφορά δε το μητρικό της ένστικτο, δεν ξέρει πότε μπορεί να ξυπνήσει.

"Έλα ντε! Αυτό με ρωτάει συνέχεια και η μανούλα μου. Όταν θα το νιώσω, θα το κάνω. Θέλω να κάνω πολλά παιδάκια, που να με περιτριγυρίζουν. Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά. Πιο παλιά, έκανα μαθήματα κολύμβησης σε μικρά παιδιά και τους έχω μια αδυναμία".