"Θα με κολάκευε να με πλησιάσει ερωτικά μια γυναίκα"

Η παραπάνω αρκετά προκλητική δήλωση, για τα ελληνικά δεδομένα, ήρθε όχι από κάποιον άνδρα αλλά από μία γυναίκα μοντέλο! Ποια εξαιρετικά sexy παρουσία του Ελληνικού μόντελινγκ την έκανε; Ο λόγος για τη...
φετινή Playmate Ηρώ Λεγάκη που θεωρεί ότι πολλά πράγματα που άλλοι θεωρούν υπερβολικά, για εκείνη αποτελούν μέρος της δουλειάς της. Όπως μια γυμνή φωτογράφιση.


Η Ηρώ δήλωσε αρχικά ότι :«Βασικά ο πατέρας μου δεν έχει δει την φωτογράφιση που έκανα. Η μητέρα μου πάλι, που είδε το περιοδικό, ντράπηκε λίγο. Σε γενικές γραμμές πάντως τα πράγματα είναι καλά με τους γονείς μου. Είναι δίπλα μου, με στηρίζουν στις αποφάσεις μου και συζητώ πάντα μαζί τους τι πρόκειται να κάνω. Ξέρουν ότι όλες αυτές οι φωτογραφίσεις είναι καθαρά στο πλαίσιο της δουλειάς μου».



Και συνέχισε, δηλώνοντας στο περιοδικό Glam, για το πως θα αντιδρούσε σε μία γυναικεία κίνηση προς αυτή..: «Μέχρι στιγμής δεν μου έχει τύχει. Φαντάζομαι όμως ότι αν μου συνέβαινε κάποια στιγμή, σίγουρα θα με κολάκευε το γεγονός πώς τους αρέσω και νομίζω ότι θα το αντιμετώπιζα με χιούμορ».

Τέλος αποκάλυψε ότι το κρυφό της όνειρο είναι να βρεθεί με τον αγαπημένο της σε μια ερημική παραλία. Όσο για το ποιος είναι για εκείνη ο ιδανικός άντρας; Ψηλός, μελαχρινός, με χιούμορ και ειλικρίνεια.