Οι διαφημίσεις στις ιστοσελίδες είναι ένα αναγκαίο κακό, αλλά όταν είναι τοποθετημένες σε σωστά (μη ενοχλητικά) σημεία...
και είναι σχετικές με τη θεματολογία, τότε μπορούν να αποτελέσουν μια καλή πηγή εσόδων τόσο για τον διαφημιστή όσο και για τον διαφημιζόμενο.
Βέβαια, όταν η διαφήμιση είναι pop-up ή ξεκινά κάποιο ηχητικό/video χωρίς να το έχει επιλέξει ο επισκέπτης, τότε το μεγαλύτερο ποσοστό ψάχνει να βρει από που κλείνει. Επειδή όλοι έχετε ζήσει παρόμοιες εμπειρίες, φανταστείτε όλα αυτά να συμβαίνουν στο News Feed σας στο Facebook…..
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Facebook σκέφτεται πολύ σοβαρά να επεκτείνει τις διαφημίσεις (πέρα από τη sidebar) και μέσα στο News Feed των χρηστών, εκεί δηλαδή που διαβάζετε τα status updates των φίλων σας, νέες φωτογραφίες, videos, σχόλια κλπ.
Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι παρά τις στοχευμένες καμπάνιες διαφήμισης μέσω του Facebook, όπου οι διαφημιστές πίστευαν ότι θα έχουν επιπλέον προώθηση μέσω sharing από τους ενδιαφέρομενους χρήστες, ο αλγόριθμος του Facebook “έκοβε” αρκετό από το υλικό διαφήμισης που μοίραζαν οι χρήστες με αποτέλεσμα να μην αποδίδει η διαφημιστική καμπάνια. Επομένως, άρχισαν οι πιέσεις για την άμεση προβολή στοχευμένων (;) διαφημίσεων απευθείας στο News Feed των χρηστών.
Σίγουρα, ένα κοινό της τάξης των 750 εκατομμυρίων χρηστών μπορεί να αποφέρει τεράστια έσοδα σε όλους, αλλά μια τέτοια κίνηση θα δυσαρεστήσει πάρα πολύ κόσμο που ίσως παρατήσει το Facebook για τα μάτια του Google+. Ας ελπίσουμε ότι θα το ξανασκεφτούν…
και είναι σχετικές με τη θεματολογία, τότε μπορούν να αποτελέσουν μια καλή πηγή εσόδων τόσο για τον διαφημιστή όσο και για τον διαφημιζόμενο.
Βέβαια, όταν η διαφήμιση είναι pop-up ή ξεκινά κάποιο ηχητικό/video χωρίς να το έχει επιλέξει ο επισκέπτης, τότε το μεγαλύτερο ποσοστό ψάχνει να βρει από που κλείνει. Επειδή όλοι έχετε ζήσει παρόμοιες εμπειρίες, φανταστείτε όλα αυτά να συμβαίνουν στο News Feed σας στο Facebook…..
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Facebook σκέφτεται πολύ σοβαρά να επεκτείνει τις διαφημίσεις (πέρα από τη sidebar) και μέσα στο News Feed των χρηστών, εκεί δηλαδή που διαβάζετε τα status updates των φίλων σας, νέες φωτογραφίες, videos, σχόλια κλπ.
Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι παρά τις στοχευμένες καμπάνιες διαφήμισης μέσω του Facebook, όπου οι διαφημιστές πίστευαν ότι θα έχουν επιπλέον προώθηση μέσω sharing από τους ενδιαφέρομενους χρήστες, ο αλγόριθμος του Facebook “έκοβε” αρκετό από το υλικό διαφήμισης που μοίραζαν οι χρήστες με αποτέλεσμα να μην αποδίδει η διαφημιστική καμπάνια. Επομένως, άρχισαν οι πιέσεις για την άμεση προβολή στοχευμένων (;) διαφημίσεων απευθείας στο News Feed των χρηστών.
Σίγουρα, ένα κοινό της τάξης των 750 εκατομμυρίων χρηστών μπορεί να αποφέρει τεράστια έσοδα σε όλους, αλλά μια τέτοια κίνηση θα δυσαρεστήσει πάρα πολύ κόσμο που ίσως παρατήσει το Facebook για τα μάτια του Google+. Ας ελπίσουμε ότι θα το ξανασκεφτούν…