Στα τέλη του μήνα αναμένεται η ανακοίνωση της άρσης της απαγόρευσης για τα πετρελαιοκίνητα Ι. Χ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αν και το ΥΠΕΚΑ προβληματίζεται σοβαρά για την εκτεταμένη νοθεία καυσίμων, που απειλεί να ακυρώσει το όποιο περιβαλλοντικό όφελος έχουν οι αντιρρυπαντικές τεχνολογίες των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων Ι. Χ....
Σύμφωνα με πηγή από το περιβάλλον του υπουργού Περιβάλλοντος, Γ. Παπακωνσταντίνου, την οποία επικαλείται η εφημερίδα «Καθημερινή», το υπουργείο κλίνει προς την άρση της απαγόρευσης, ωστόσο έχει ζητήσει την τοποθέτηση υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου για το ζήτημα.
Παράλληλα εξετάζει μια σειρά από συνδυαστικά μέτρα, όπως η απόσυρση των παλαιών φορτηγών.
Με την άρση της απαγόρευσης οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά μοντέλα Ι. Χ. τα οποία, αν και είναι ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα, καταναλώνουν λιγότερο απ’ ό, τι εκείνα.
Επίσης, οι χαμηλές εκπομπές τους συνεπάγονται λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ δεν έχουν ανάγκη από συχνό σέρβις.
Το μεγαλύτερο «αγκάθι» πάντως παραμένει η νοθεία στα καύσιμα, η οποία απειλεί να ακυρώσει τα ευεργετικά αποτελέσματα του μέτρου, καθώς τυχόν κακής ποιότητας καύσιμα θα αχρηστεύσουν τα αντιρρυπαντικά συστήματα του οχήματος προκαλώντας πολλαπλάσια επιβάρυνση στην ατμόσφαιρα, μέσω των μικροσωματιδίων.
Ως εκ τούτου, θα χαθεί η όποια ευνοϊκή επίδραση στην επιβαρυμένη ατμόσφαιρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
econews
Σύμφωνα με πηγή από το περιβάλλον του υπουργού Περιβάλλοντος, Γ. Παπακωνσταντίνου, την οποία επικαλείται η εφημερίδα «Καθημερινή», το υπουργείο κλίνει προς την άρση της απαγόρευσης, ωστόσο έχει ζητήσει την τοποθέτηση υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου για το ζήτημα.
Παράλληλα εξετάζει μια σειρά από συνδυαστικά μέτρα, όπως η απόσυρση των παλαιών φορτηγών.
Με την άρση της απαγόρευσης οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά μοντέλα Ι. Χ. τα οποία, αν και είναι ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα, καταναλώνουν λιγότερο απ’ ό, τι εκείνα.
Επίσης, οι χαμηλές εκπομπές τους συνεπάγονται λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ δεν έχουν ανάγκη από συχνό σέρβις.
Το μεγαλύτερο «αγκάθι» πάντως παραμένει η νοθεία στα καύσιμα, η οποία απειλεί να ακυρώσει τα ευεργετικά αποτελέσματα του μέτρου, καθώς τυχόν κακής ποιότητας καύσιμα θα αχρηστεύσουν τα αντιρρυπαντικά συστήματα του οχήματος προκαλώντας πολλαπλάσια επιβάρυνση στην ατμόσφαιρα, μέσω των μικροσωματιδίων.
Ως εκ τούτου, θα χαθεί η όποια ευνοϊκή επίδραση στην επιβαρυμένη ατμόσφαιρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
econews