"Η Οδύσσεια ενός Monitor (Οθόνη Ηλ.Υπολογιστή)"

ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Συμβαίνει.. στο Δήμο Αμπελοκήπων θεσσαλονίκης

Το Monitor, μου είχε περάσει το μήνυμα ότι ..κουράστηκε.
Πρός το τέλος καλοκαιριού έπαθε και μιά ρήξη της καθέτου και έτσι κατέληξα να έχω ένα Monitor (Οθόνη Υπολογιστή) καμμένο.
Σκέφτομαι την Ανακύκλωση που "επιβάλλεται" για αυτές τις συσκευές και το...
ψάχνω μέσω Net (WWW-Internet).

Έχω βρεί πού υπάρχει ένας τέτοιος χώρος στους Αμπελόκηπους (εκεί που με ενδιαφέρει)
Υ.Γ. Τα site(ηλεκτρονικές σελίδες στο Internet) του Δήμου ούτε τίτλο.. αναφοράς σε Ανακύκλωση οπότε σκέφτομαι...: δεν πάω και από τα ΚΕΠ του Δήμου να ρωτήσω για να είμαι σίγουρος;

Μπαίνω στα ΚΕΠ πηγαίνω στο γκισέ και λέω της κυρίας:
"Πού μπορώ να παραδώσω ένα Monitor Υπολογιστή για Ανακύκλωση;"

Εκεί "τρώω" ένα Σοκ
Η κυρία με μια ορατή σύγχηση στα μάτια και στο λόγο και στραβωμένο ύφος (υπονοώντας ότι της έδωσα ελειπή στοιχεία για το τί ήθελα) με ρωτάει:
"τί είναι αυτό, Υπολογιστής,Αριθμομηχανή;"

Το εμπλουτίζω το ερώτημα με Ηλεκτρονικά στοιχεία και μεταφράζω το Monitor ως οθόνη Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Την βοηθάει και ένας συνάδελφος της δείχνοντας την συσκευή που έχει μπροστά της και έτσι περάσαμε στο επόμενο.. Level-επίπεδο

Μου λέει: "Εδώ έξω από το ΚΕΠ έχει δυό κάδους, φέρ'το και ρήξ'το στον μπλέ"
Ξέρετε τους κλασικούς μπλε για χαρτί-αλλουμίνιο.

Την ρωτώ πόσο σίγουρη είστε για αυτό που μου λέτε και να πισμώνει και να μου λέει "ναι,εκεί να το ρήξεις". Πάω να δώ και πρίν βγώ απο το ΚΕΠ με σταματάει ο συνάδελφος που λέγαμε πιο πριν και μου λέει:  "θα σου δώσω ένα τηλέφωνο από μια κυρία από το Δημαρχείο-αυτή θα ξέρει να σου πεί"

Τί να πώ.. φεύγω άφωνος από το ΚΕΠ και ετοιμάζομαι να τηλεφωνήσω στην επόμενη κυρία:
"Γειά σας και τα σχετικά.. και της αναφέρω το θέμα μου πλήρως μεταφρασμένο (την πάτησα μιά-δεν την ξαναπαθαίνω, λέω μέσα μου)..
Η απάντηση της κυρίας ήταν: "έχουμε κάτι κάδους έξω από το Δημαρχείο-είχα δεί κάποτε και μιά ηλεκτρική σκούπα εκεί"

Λέω μέσα μου: Δείξε εμπιστοσύνη, σε υπεύθυνη θέση είναι-κάτι θα ξέρει..
Πάω την επομένη με το Monitor στα χέρια (ευτυχώς λίγο κουβάλημα) και ψάχνω για τους κάδους με τα ηλεκτρονικά.

Δεύτερο Σοκ..
Πάλι για τους μπλε κάδους έλεγε και η δεύτερη κυρία (χαρτί-αλλουμίνιο)..

Τότε άναψα-φούσκωσα και έσκασα..
Εκείνη την στιγμή βλέπω δύο εργάτες καθαριότητας και μαζί ψάχνουμε τους "αρμόδιους κάδους". Πουθενά οι κάδοι

Μου λέει το παληκάρι πως έχει υπόψην του ένα άλλο σημείο-περιοχή του Δήμου (αυτό που είχα δει στο Net) και εκεί έλειξε το οδιπορικό της Οθόνης.

Υ.Γ. Δήμαρχε γιατί δεν μαζεύεις όλες αυτές τις κυρίες να τις βάλεις να πλέκουν και να έχουμε και έσοδα;
Το παληκάρι από την θέση του απλού εργάτη μου έδωσε λύση, ενώ οι υπεύθυνες για την ενημέρωση των πολιτών - άγνοια... -αυτά κάνει το μέσον.. όποιος νά 'ναι...

Από αναγνώστη μας, στο thessnea.blogspot.com