Η Νικολέτα Ράλλη σε (ακόμα) μια super Sexy φωτογράφιση!

Η Νικολέττα Ράλλη είναι η «rookie» της μεσημεριανής ζώνης. Το όνομα της προκάλεσε έκπληξη όταν ακούστηκε για πρώτη φορά από τους υπεύθυνους του STAR η ίδια πάντως φαίνεται ότι αισθάνεται δυνατή, πατάει γερά τα πόδια της στη γη, υπολογίζει ους «ανταγωνιστές» της και κάνει αποκαλυπτική φωτογράφιση για το περιοδικό NITRO, αποκαλύπτοντας το σέξι εαυτό της.

«Ωραία, μην είμαστε και μόνοι μας». Αυτή ήταν η πρώτη σκέψη που πέρασε από το μυαλό της Νικολέττας όταν έμαθε ότι απέναντι από το Made in Star, τη νέα μεσημεριανή της εκπομπή στο Star, θα βρίσκεται το αεροπλανοφόρο S.S. Menegaki.

Διευκρινίζοντας, για να μην παρεξηγηθεί: «Ήταν, βλέπεις, και η περίοδος που δεν έπαιζε η εκπομπή της Σταματίνας στο Alter. Η δεύτερη σκέψη μου ήταν ότι για να αλλάξουν τόσο τα πράγματα σε ένα κανάλι, σκέψου πόσες εκπομπές σταμάτησαν, άρα πόσοι άνθρωποι σταμάτησαν να δουλεύουν».


Η Νικολέττα Ράλλη αποκαλύπτει και από ποιους θα ήθελε να πάρει συνέντευξη. «Θα ήθελα πολύ, π.χ., να πάρουμε μια συνέντευξη από τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Λίνα Νικολακοπούλου ή τον Τεό Αλεξάντερ, τον Έλληνα ηθοποιό που κάνει καριέρα στο εξωτερικό (βλέπε True Blood). Ή, αν έχουμε καλεσμένη, π.χ., την Ευγενία Μανωλίδου δε θα τη ρωτήσουμε πώς τα πηγαίνει με τον άντρα της στο σπιτάκι της, αλλά για τα χρόνια που σπούδασε στο Julliard».


Η Νικολέττα Ράλλη μίλησε και για τα προσωπικά της. «Μου αρέσουν οι μεγάλες σχέσεις, μου αρέσει η ασφάλεια, φαντάσου ότι η μικρότερη που είχα ήταν 1½ χρόνο. Δε μιλάω μόνο για τις προσωπικές, αλλά και για τις επαγγελματικές. (…) Είμαι δυο χρόνια χωρίς σχέση. Έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά και δεν ένιωσα την έλλειψη του συντρόφου. Και τι έγινε; Στις μέρες που διανύουμε, κάνω το σταυρό μου που έχω δουλειά, και μάλιστα δουλειά που να μου αρέσει. Δεν με ενδιαφέρει κάποιος άντρας. Εκτός πια και αν έρθει κανένας και πέσει στο κεφάλι μου, ουρανοκατέβατος».


Η νεαρή παρουσιάστρια δεν δίστασε να μιλήσει και για τα λάθη που έκανε στο παρελθόν στις σχέσεις της. «Τώρα, που έχω μείνει αρκετό καιρό μόνη, έχω συνειδητοποιήσει τα λάθη που έχω κάνει σε προηγούμενες σχέσεις. Π.χ., ότι έχω υπάρξει πολύ γκρινιάρα. Επειδή είχα νιώσει παραμελημένη, επειδή προτιμούσε να βγει με τους φίλους του παρά με εμένα. Πράγματα που τα θεωρώ χαζά πλέον. Γιατί δεν αξίζει να πέφτεις στα πατώματα για κανέναν».


Πηγή: dia-fhmh-sou.blogspot.com