ΠΟΙΑ ΤΟ ΕΙΠΕ;;"Tα οπίσθια μου έγιναν πιο J-Lo τώρα"! (Video)

Ποια Ελληνίδα πασίγνωστη τηλεπερσόνα δήλωσε ότι πλέον τα οπόσθια της έγιναν πιο Jennifer Lopez?! Δείτε το video!


Η τρίτη καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου, στο «Βράδυ» της Πέμπτης, ήταν μια.. sexy γυναίκα που, όπως αποκάλυψε o ίδιος, τη γνωρίζει πιο πολύ από κάθε άλλο καλεσμένο που έχει πάει ποτέ στην εκπομπή.

Και αυτό γιατί ο Πέτρος είχε γνωρίσει τη...
Χριστίνα Παππά στον Βόλο όταν εκείνη ήταν μόλις 14 ετών.



Για την εμπειρία της, να γίνει μητέρα στα 16, η ίδια δήλωσε: «Από τη μία είμαι πολύ τυχερή επειδή έχω ένα παιδί. Από την άλλη είναι τρομερό λάθος. Ταλαιπωρήθηκα, μεγάλωσα μαζί με το παιδί μου».

Στη συνέχεια, μιλώντας για την προσωπική της ζωή, είπε στον Πέτρο Κωστόπουλο ότι «έχει χάσει επεισόδια» ενώ για τον φημολογούμενο 29χρονο σύντροφό της, η Χριστίνα Παππά σχολίασε: «Είναι πολύ καλός μου φίλος. Τώρα αν είμαστε ή αν δεν είμαστε… Τον αγαπώ τον Γιάννη».

Στη συνέχεια της συνέντευξης, δήλωσε «κυκλοθυμικός άνθρωπος» ενώ δεν αρνήθηκε πως στην αρχή της καριέρας της κολακεύθηκε από τη δημοσιότητα που απέκτησε, χωρίς αυτό όμως να παίξει καθοριστικό ρόλο στη ζωή της, αφού πρόσθεσε: «Στην πορεία μου έκανα αυτό που ήθελε η καρδιά μου».

Αν και τόνισε: «Έχω κάνει λάθη στο παρελθόν», η ίδια δήλωσε «Φυσικά και έζησα. Είμαι χορτασμένη γυναίκα, σε όλα» ενώ για την εμπειρία της στο Dancing On Ice έκανε παράπονα στον Πέτρο ότι της βάζει χαμηλές βαθμολογίες: «Θα "μείνω" καμιά ώρα και θα γίνω φάντασμα μετά και θα έρθω να σε φάω»

Ακόμα, με αφορμή τη νέα παράσταση που θα πρωταγωνιστήσει με τίτλο: «Let’s talk about sex», την οποία έγραψε ο Γιώργος Βάλαρης και θα ανέβει στον χώρο του «Yaya» στο Κολωνάκι, η Χριστίνα Παππά δήλωσε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Είμαι τρελή, μου αρέσει το σεξ. Κακό είναι; […] Μα υπάρχει ζωή χωρίς σεξ; Σου φτιάχνει τη διάθεση, τη ψυχολογία, σου φτιάχνει τη μέρα, σε κάνει πιο δημιουργικό».
Πηγή: yupi.gr