Οι καυτές φωτογραφίες της Sophia Vergara! (Photos)

H διάσημη Κολομβιανή ηθοποιός, Σοφία Βεργκάρα παλιό αμόρε του Τομ Κρουζ, για τη σέξι εμφάνισή της αλλά και για τις επαγγελματικές επιλογές της.

Την αγαπήσαμε στο Modern Family, όπου ανακαλύψαμε ότι έχει ταλέντο και στην ηθοποιία!

Για το στήθος της: «Όταν ήμουν 13 ετών, ήθελα να κάνω χειρουργική επέμβαση...
και έλεγα στη μητέρα μου "σε παρακαλώ, πρέπει να αφαιρέσω το στήθος μου". Εκείνη μου απαντούσε πάντα πως όταν γίνω 18 όλα θα τα βλέπω διαφορετικά. Τότε, όμως, δεν καταλάβαινα τι εννοούσε.

Δεν μπορούσα να φανταστώ κάποια λογική εξήγηση που θα με έκανε να αλλάξω γνώμη. Ήμουν νούμερο 34 DD και δεν μπορούσα να βρω ρούχα να βάλω. Ό,τι και να φορούσα έμοιαζα με στρίπερ. (...) Σήμερα αισθάνομαι τυχερή που τα έχω και ειλικρινά μ' έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στην καριέρα μου».

Για τα μαλλιά της: «Είμαι φυσική ξανθιά αλλά όταν άρχισα να πηγαίνω σε διάφορες οντισιόν οι υπεύθυνοι δεν ήξεραν τι θέση να μου δώσουν, γιατί μπορεί να είχα την απαιτούμενη σέξι εμφάνιση, την προφορά αλλά είχα ξανθά μαλλιά. Όταν αποφάσισα να γίνω καστανή όλοι έλεγαν "Αυτή είναι η καυτή Λατίνα που ψάχνουμε". Φυσικά και το απολάμβανα αυτό και μου τόνωσε το ηθικό».

Για τις επαγγελματικές της επιλογές: «Για κάθε 100 ρόλους που μπορεί να υπάρχουν για κάποια άλλη ηθοποιό, για μένα υπάρχουν μόνο δύο. Ξέρω πως δεν μπορώ να υποδυθώ μία επιστήμονα. Γνωρίζω ποια είμαι, πώς είμαι, πώς ακούγομαι. Δεν πρόκειται να ζητήσω από τον ατζέντη μου να κανονίσει να εμφανιστώ στη «Λίστα του Σίντλερ 2».




















Πηγή: toramfos.blogspot.com