Το πράσινο φως για την κατασκευή 4+1 νέων λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη άναψε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχιακό μέγαρο της πόλης, με τη συμμετοχή των δημάρχων Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και Καλαμαριάς Θεοδόση Μπακογλίδη, καθώς και του αντιδημάρχου Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων του κεντρικού δήμου Ανδρέα Κουράκη.
Οι νέες λεωφορειολωρίδες θα κατασκευαστούν στη...
λεωφόρο Στρατού, και στα δύο ρεύματα, από την Καυταντζόγλου έως την οδό Αγίας Τριάδος, στην οδό Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, επίσης στα δύο ρεύματα, στο τρίγωνο από τη λεωφόρο Στρατού και την οδό Κωνσταντινουπόλεως έως την Βαλαγιάννη, σε ολόκληρο το τμήμα της Αγγελάκη και στην Γεωργίου Παπανδρέου, από το ύψος της Μαρίας Κάλλας έως την Θεμιστοκλή Σοφούλη.
Η πέμπτη λεωφορειολωρίδα, που συμπεριλαμβάνεται στις νέες, είναι αυτή της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλαμαριά, η οποία έχει κατασκευαστεί εδώ και καιρό όμως δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.
«Τα χρήματα για την κατασκευή των λεωφορειολωρίδων είναι διασφαλισμένα, είναι περίπου 500.000 ευρώ και ελπίζουμε πως μέσα από τον συντονισμό και τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς οι ειδικές λωρίδες θα τεθούν σε λειτουργία έως το καλοκαίρι», δήλωσε ο αρμόδιος υφυπουργός. Όπως ανέφερε ο υφυπουργός με την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό το 2015, και σε συνδυασμό με τις λεωφορειολωρίδες, θα αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.
Ως πρώτη προτεραιότητα για το Δήμο Θεσσαλονίκης έθεσε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ο δήμαρχος Γ. Μπουτάρης. «Προτεραιότητα έχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το αυτοκίνητο πέθανε. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε αλλιώς. Η σκέψη μας φτάνει ακόμη και σε πλήρη απαγόρευση του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης», τόνισε.
Θετικός ως προς την κατασκευή λεωφορειολωρίδων και έτοιμος για κάθε συνεργασία εμφανίστηκε και ο δήμαρχος Καλαμαριάς, ενώ ο αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης τόνισε πως το δημοτικό συμβούλιο θα πρέπει να αποφασίσει για την είσοδο των ποδηλάτων και των ταξί στις νέες λεωφορειολωρίδες.
Πηγή: aftodioikisi.gr
Οι νέες λεωφορειολωρίδες θα κατασκευαστούν στη...
λεωφόρο Στρατού, και στα δύο ρεύματα, από την Καυταντζόγλου έως την οδό Αγίας Τριάδος, στην οδό Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, επίσης στα δύο ρεύματα, στο τρίγωνο από τη λεωφόρο Στρατού και την οδό Κωνσταντινουπόλεως έως την Βαλαγιάννη, σε ολόκληρο το τμήμα της Αγγελάκη και στην Γεωργίου Παπανδρέου, από το ύψος της Μαρίας Κάλλας έως την Θεμιστοκλή Σοφούλη.
Η πέμπτη λεωφορειολωρίδα, που συμπεριλαμβάνεται στις νέες, είναι αυτή της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλαμαριά, η οποία έχει κατασκευαστεί εδώ και καιρό όμως δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.
«Τα χρήματα για την κατασκευή των λεωφορειολωρίδων είναι διασφαλισμένα, είναι περίπου 500.000 ευρώ και ελπίζουμε πως μέσα από τον συντονισμό και τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς οι ειδικές λωρίδες θα τεθούν σε λειτουργία έως το καλοκαίρι», δήλωσε ο αρμόδιος υφυπουργός. Όπως ανέφερε ο υφυπουργός με την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό το 2015, και σε συνδυασμό με τις λεωφορειολωρίδες, θα αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.
Ως πρώτη προτεραιότητα για το Δήμο Θεσσαλονίκης έθεσε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ο δήμαρχος Γ. Μπουτάρης. «Προτεραιότητα έχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το αυτοκίνητο πέθανε. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε αλλιώς. Η σκέψη μας φτάνει ακόμη και σε πλήρη απαγόρευση του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης», τόνισε.
Θετικός ως προς την κατασκευή λεωφορειολωρίδων και έτοιμος για κάθε συνεργασία εμφανίστηκε και ο δήμαρχος Καλαμαριάς, ενώ ο αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης τόνισε πως το δημοτικό συμβούλιο θα πρέπει να αποφασίσει για την είσοδο των ποδηλάτων και των ταξί στις νέες λεωφορειολωρίδες.
Πηγή: aftodioikisi.gr