Ποιός ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ προπονητής δεν μπορεί να γράψει, να συλλαβίσει και να στείλει… mail;

"Δεν μπορώ να αποτυπώσω στο χαρτί την ενδεκάδα!"


Την παραπάνω δήλωση έκανε πρόσφατα πασίγνωστος προπονητής, μεγάλης Ευρωπαϊκής ομάδας και σόκαρε τον αθλητικό κόσμο.

Πρόκειται για τον..
τεχνικό της Τότεναμ, Χάρι Ρέντναπ ,κατηγορείται για φοροδιαφυγή και στην απολογία του στην δίκη του, αποκάλυψε ότι διαθέτει χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, ενώ παράλληλα δεν μπορεί να... γράψει.

Γι αυτό το λόγο, ο λογιστής του αμείβεται αδρά και έχει αναλάβει όλες τις υποχρεώσεις του. «Γράφω όπως ένα δίχρονο παιδί. Δεν μπορώ να δουλέψω στον υπολογιστή, δεν ξέρω τι είναι το e-mail, δεν έχω στείλει ποτέ μου φαξ και μήνυμα από το κινητό μου τηλέφωνο. Έχω τεράστιο πρόβλημα και ντρέπομαι που το λέω, αλλά είμαι ο πιο ανοργάνωτος άνθρωπος στον κόσμο. Μπορείτε να ρωτήσετε όποιον θέλετε στην ομάδα. Δεν γράφω! Δεν μπορώ καν να αποτυπώσω στο χαρτί την ενδεκάδα! Πληρώνω μια περιουσία τον λογιστή μου για να διαχειρίζεται ό,τι με αφορά. Συμπληρώνει τις επιταγές μου και αυτές της συζύγου μου, πληρώνει τους λογαριασμούς μου. Για την ακρίβεια, «τρέχει» τη ζωή μου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ρέντναπ στην δίκη του.
Πηγή: blog.gr