Άναψαν τα αίματα στην πόλη!

Άναψαν τα αίματα στο δημοτικό συμβούλιο της Θεσσαλονίκης με τους κυρίους Μπουτάρη και Γκιουλέκα να ανταλλάσσουν βαριές κουβέντες.
Αφορμή στάθηκε μία...
ακόμη διαμαρτυρία συμβασιούχων υπαλλήλων της καθαριότητας, που ζητούν να μονιμοποιηθούν κι ένας χαρακτηρισμός από πλευράς του Δημάρχου.
 
Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Μπουτάρης χαρακτήρισε τα ψηφίσματα του δημοτικού συμβουλίου «κωλόχαρτα» για να πάρει την απάντηση του κ. Γκιουλέκα: «κωλόχαρτα τα ψηφίσματα που βάζουμε την υπογραφή μας; Εγώ τιμώ την υπογραφή μου».

Ο κ. Μπουτάρης μίλησε για λαϊκισμούς από πλευράς του κ. Γκιουλέκα, ενώ του είπε: «προφανώς η διαγραφή από τη ΝΔ σας έχει ζαλίσει». «Εγώ ήμουν και θα είμαι Νέα Δημοκρατία. Εσείς αλλάζετε τα κόμματα σαν τα πουκάμισα πηγαίνοντας από το ένα στο άλλο», ήταν η απάντηση του κ. Γκιουλέκα.