Περισσότερες από 100.000 κλήσεις για παράνομη στάση και στάθμευση "έκοψε" μέσα στο 2011 η δημοτική αστυνομία της Θεσσαλονίκης, με την πλειοψηφία να αφορά διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης κι έναν σημαντικό αριθμό τα παράνομα παρκαρίσματα σε ράμπες για άτομα με κινητικά προβλήματα, διαβάσεις και πεζοδρόμια.
"Για να παταχθεί ικανοποιητικά η νοοτροπία των οδηγών που πιστεύουν ότι μπορούν να παρκάρουν όπου θέλουν, χρειαζόμαστε περισσότερους δημοτικούς αστυνομικούς...
Γιατί, δυστυχώς, δεν έχει μπει ακόμη στο μυαλό του Έλληνα οδηγού πως δεν μπορεί να παρκάρει όπου επιθυμεί, αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους συμπολίτες του" δήλωσε στο ΑΜΠΕ η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Καλυψώ Γούλα.
Στόχος της δημοτικής αστυνομίας είναι να βάλει τάξη στα παράνομα παρκαρίσματα και να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό στην πόλη.
Στο πλαίσιο αυτό, οι κλήσεις μέσα στο 2011 έπεσαν "βροχή". Συνολικά η κόπηκαν 102.064 κλήσεις, εκ των οποίων οι 4731 αφορούν μόνο τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα στις ράμπες για τα άτομα με αναπηρία.
"Για τις ράμπες των ΑμεΑ υπάρχει υψηλό πρόστιμο, ύψους 150 ευρώ, όμως δυστυχώς με βάση τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε πινακίδες. Είναι δείκτης κάκιστης κοινωνικής συμπεριφοράς να αδιαφορούμε γι αυτούς τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα κινητικότητας" πρόσθεσε η κ.Γούλα.
Η …οδύσσεια ενός καροτσιού
Αρκετοί από τους οδηγούς που παρκάρουν σε ράμπες είτε αδιαφορούν είτε δεν γνωρίζουν την "οδύσσεια" που ζουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες που μετακινούνται καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
"Τα πεζοδρόμια και οι ράμπες είναι συνήθως κατειλημμένα από αυτοκίνητα. Η δημοτική αστυνομία δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία και κάνει αγώνα για μείνουν ανοιχτές, όμως οι οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητά τους μπροστά στο 'βωμό' να βρουν μία θέση παρκαρίσματος. Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανάκια, καθώς οι ιδιοκτήτες τους παρκάρουν όπου θέλουν" δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Παραπληγικών στο παράρτημα Μακεδονίας - Θράκης Γιώργος Αυγουστίδης.
Ο κ. Αυγουστίδης πρόσθεσε πως η Θεσσαλονίκη δεν είναι πόλη φιλική στον πολίτη με αναπηρία και για το λόγο αυτό έχει ζητήσει από την κεντρική δημοτική αρχή να δίνουν τα ΑμεΑ τα "φώτα" τους στις όποιες αναπλάσεις πραγματοποιούνται σε γειτονιές και περιοχές της πόλης.
"Οι αναπλάσεις θα πρέπει να γίνονται σωστά, λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Ευελπιστώ ότι με τη δική μας παρουσία κατά τη διάρκεια των έργων, λέγοντας τη γνώμη μας, τα πράγματα θα πάνε καλύτερα" κατέληξε ο κ.Αυγουστίδης.
Το κίνημα των Street Panthers
Το κίνημα των Street Panthers έκανε την εμφάνισή του πριν από λίγα χρόνια στη Θεσσαλονίκη, θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα στους οδηγούς που παρκάρουν όπου θέλουν, αδιαφορώντας για τους πεζούς, για τα άτομα με κινητικά προβλήματα ή προβλήματα όρασης και τους γονείς με τα καρότσια.
Οι Street Panthers αναλαμβάνουν δράση και μόλις εντοπίσουν τέτοιου είδους αδιάφορους οδηγούς κολλούν στο τζάμι του αυτοκινήτου ένα πορτοκαλί αυτοκόλλητο, με το μήνυμα: "Είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω".
Σύμφωνα με εκπροσώπους του κινήματος, με την κίνηση αυτή δίνεται ένα "όπλο" στον πεζό να αμυνθεί στην προσβολή της προσωπικότητάς του και να δώσει ένα μήνυμα στον οδηγό ότι η πράξη του δεν είναι ανεκτή.
Πηγή: express.gr
"Για να παταχθεί ικανοποιητικά η νοοτροπία των οδηγών που πιστεύουν ότι μπορούν να παρκάρουν όπου θέλουν, χρειαζόμαστε περισσότερους δημοτικούς αστυνομικούς...
Γιατί, δυστυχώς, δεν έχει μπει ακόμη στο μυαλό του Έλληνα οδηγού πως δεν μπορεί να παρκάρει όπου επιθυμεί, αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους συμπολίτες του" δήλωσε στο ΑΜΠΕ η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Καλυψώ Γούλα.
Στόχος της δημοτικής αστυνομίας είναι να βάλει τάξη στα παράνομα παρκαρίσματα και να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό στην πόλη.
Στο πλαίσιο αυτό, οι κλήσεις μέσα στο 2011 έπεσαν "βροχή". Συνολικά η κόπηκαν 102.064 κλήσεις, εκ των οποίων οι 4731 αφορούν μόνο τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα στις ράμπες για τα άτομα με αναπηρία.
"Για τις ράμπες των ΑμεΑ υπάρχει υψηλό πρόστιμο, ύψους 150 ευρώ, όμως δυστυχώς με βάση τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε πινακίδες. Είναι δείκτης κάκιστης κοινωνικής συμπεριφοράς να αδιαφορούμε γι αυτούς τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα κινητικότητας" πρόσθεσε η κ.Γούλα.
Η …οδύσσεια ενός καροτσιού
Αρκετοί από τους οδηγούς που παρκάρουν σε ράμπες είτε αδιαφορούν είτε δεν γνωρίζουν την "οδύσσεια" που ζουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες που μετακινούνται καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
"Τα πεζοδρόμια και οι ράμπες είναι συνήθως κατειλημμένα από αυτοκίνητα. Η δημοτική αστυνομία δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία και κάνει αγώνα για μείνουν ανοιχτές, όμως οι οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητά τους μπροστά στο 'βωμό' να βρουν μία θέση παρκαρίσματος. Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανάκια, καθώς οι ιδιοκτήτες τους παρκάρουν όπου θέλουν" δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Παραπληγικών στο παράρτημα Μακεδονίας - Θράκης Γιώργος Αυγουστίδης.
Ο κ. Αυγουστίδης πρόσθεσε πως η Θεσσαλονίκη δεν είναι πόλη φιλική στον πολίτη με αναπηρία και για το λόγο αυτό έχει ζητήσει από την κεντρική δημοτική αρχή να δίνουν τα ΑμεΑ τα "φώτα" τους στις όποιες αναπλάσεις πραγματοποιούνται σε γειτονιές και περιοχές της πόλης.
"Οι αναπλάσεις θα πρέπει να γίνονται σωστά, λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Ευελπιστώ ότι με τη δική μας παρουσία κατά τη διάρκεια των έργων, λέγοντας τη γνώμη μας, τα πράγματα θα πάνε καλύτερα" κατέληξε ο κ.Αυγουστίδης.
Το κίνημα των Street Panthers
Το κίνημα των Street Panthers έκανε την εμφάνισή του πριν από λίγα χρόνια στη Θεσσαλονίκη, θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα στους οδηγούς που παρκάρουν όπου θέλουν, αδιαφορώντας για τους πεζούς, για τα άτομα με κινητικά προβλήματα ή προβλήματα όρασης και τους γονείς με τα καρότσια.
Οι Street Panthers αναλαμβάνουν δράση και μόλις εντοπίσουν τέτοιου είδους αδιάφορους οδηγούς κολλούν στο τζάμι του αυτοκινήτου ένα πορτοκαλί αυτοκόλλητο, με το μήνυμα: "Είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω".
Σύμφωνα με εκπροσώπους του κινήματος, με την κίνηση αυτή δίνεται ένα "όπλο" στον πεζό να αμυνθεί στην προσβολή της προσωπικότητάς του και να δώσει ένα μήνυμα στον οδηγό ότι η πράξη του δεν είναι ανεκτή.
Πηγή: express.gr