Έφηβος βρήκε το νικηφόρο λαχείο, όταν η μαμά του τον έβαλε να καθαρίσει το δωμάτιο του!

Υπάρχει ένας καλός λόγος για να ακούσετε τη μητέρα σας όταν σας λέει για να καθαρίσετε το δωμάτιο σας: Ποτέ δεν ξέρετε τι μπορείτε να βρείτε κρυμμένο εκεί..!

Αφού η μητέρα ενός 19χρονου Σκοτσέζου, του είπε να καθαρίσει το ακατάστατο δωμάτιο του, ανακάλυψε 12 παλιά λαχεία που δεν είχε ελέγξει ποτέ, ένα από τα οποία κέρδιζε περίπου 63.560€!

"Η μαμά μου γκρίνιαζε για εβδομάδες, να τακτοποιήσω το δωμάτιό μου και έτσι άρχισα να το καθαρίζω και βρήκα ένα σωρό των παλιούς λαχνούς"...
είπε στην Telegraph, προσθέτοντας πως ήταν έτοιμος να τους πετάξει, αλλά είχε μια περίεργη αίσθηση ότι θα πρέπει να ελέγξω τους αριθμούς . Έτσι, τους έλεγξε στο σούπερ μάρκετ όπου εργάζεται και ανακάλυψε ότι καθόταν πάνω σε ένα τυχερό λαχείο για σχεδόν ένα μήνα!

"Είμαι εντελώς άφωνος - ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου", είπε όπως διαβάσαμε στη huffingtonpost. "Την επόμενη φορά που θα γκρινιάζει η μητέρα μου για να τακτοποιήσω το δωμάτιό μου, δεν θα χρειαστεί να το πει δύο φορές!"

Ο έφηβος αστειεύτηκε ότι ο πατέρας του έπαιζε το λαχείο για χρόνια και ποτέ δεν κέρδισε πάνω από 60€, οπότε ζηλεύει αρκετά τη μεγάλη νίκη του γιου του.

"Ο πατέρας μου θέλει να αγοράσω με τα χρήματα κάποιο ακίνητο και ίσως μετά να πάω να ζήσω εκεί. Αλλά δεν θέλω να φύγω απ' το σπίτι ακόμα, όσο ακόμα μου μαγειρεύουν εδώ!"

Παρ' όλα αυτά ο νεαρός έχει μερικές ιδέες για το τι να κάνει με τα κέρδη του, τα οποία όπως είπε θα του έπαιρνε τέσσερα ή πέντε χρόνια για να κερδίσει στη δουλειά του. Σχεδιάζει να βοηθήσει τον 16χρονο αδελφός του να αγοράσει αυτοκίνητο και θέλει να στείλει τους γονείς του σε διακοπές.

Τα μετρητά είναι επίσης κάποια παρηγοριά για τον έφηβο ο οποίος δήλωσε ότι πρόσφατα τον παράτησε η φίλη του. "Σίγουρα θα στεναχωρήθηκε που το τελείωσε μαζί μου τώρα", είπε. "Τουλάχιστον όμως θα μπορέσω να απολαύσω τα χρήματα μόνος μου τώρα. για αλλαγή."
thessnea.blogspot.com