Μπέσυ Μάλφα: «Αν με δείτε σύντομα να αυτοκτονώ στο σίριαλ, θα ξέρετε γιατί θα έχει γίνει»

Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει σάλος με την αποχώρηση του Σταύρου Ζαλμά από το σίριαλ «Είναι σιγμές», η Μπέσυ Μάλφα μιλάει για το θέμα από τη δική της πλευρά αφήνοντας αιχμές για τα χρήματα τα οποία χρωστάνε οι υπεύθυνοι στους ηθοποιούς...

 «Στενοχωρήθηκα πολύ και μίλησα ανοιχτά στους σκηνοθέτες. Μερικοί υποστήριξαν ότι ήθελε να φύγει, άλλοι υποστήριξαν ότι έφυγε εξαιτίας κάποιας συνέντευξης που έδωσε. Το μόνο που ξέρω είναι ότι θεωρείται πια ελάττωμα να ζητάμε τα λεφτά μας. Αν με δείτε σύντομα να αυτοκτονώ στο σίριαλ, θα ξέρετε γιατί θα έχει γίνει.»

«Έχω μεγαλώσει με ομοφυλόφιλους, λόγω της ιδιότητάς μου ως χορεύτρια, έχω υπάρξει και ζευγάρι με ομοφυλόφιλο. Οι κολλητοί μου είναι ομοφυλόφιλοι. Είναι πολύ ανοιχτά πνεύματα, γιατί σε αυτούς δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός γυναίκας προς γυναίκα, ούτε η εξουσία του άνδρα πάνω στη γυναίκα.» αναφέρει η Μπέσυ Μάλφα στο περιοδικό «ΕΓΩ!Weekly» μιλώντας για τις διακρίσεις στην ελληνική κοινωνία αλλά και για την ομοφυλοφιλία.

Η ηθοποιός όμως αναφέρεται και στην κριτική που έχει δεχθεί από την κυρία Γκολεμά λέγοντας: «Εμφανίζεται από το πουθενά η τηλεκριτικός κυρία Γκολεμά –την οποία συμπαθώ–, να πει ότι βγάζω το λάδι στους ηθοποιούς και τα συνεργεία στα παρασκήνια, παρομοιάζοντάς με με τη Meryl Streep. Και έτσι να ήταν, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κρίνει το χαρακτήρα μου μια τηλεκριτικός, που έργο της είναι να κρίνει δουλειές. Αφού οι δημοσιογράφοι έκαναν έρευνα και δεν τους έβγαινε με τίποτα η είδηση, σταμάτησαν όλα τα δημοσιεύματα. Μη νομίζεις, παλεύω καθημερινά με τους δαίμονές μου. Έχω μάθει, αν δε μου αρέσει κάτι, να το λέω· και, πολλές φορές, αυτό βγαίνει αρνητικά.»