National Geographic: Η Θεσσαλονίκη στους 20 κορυφαίους προορισμούς του κόσμου Πηγή: National Geographic: Η Θεσσαλονίκη στους 20 κορυφαίους προορισμούς του κόσμου!

Συνεχίζοντας την εξαιρετική φήμη που έχει αποκτήσει διεθνώς η Θεσσαλονίκη λόγω των σημαντικών κινήσεων για τον τοπικό τουρισμό, ο διεθνής τίτλος National Geographic ανακοίνωσε σήμερα πως η Θεσσαλονίκη ανήκει στους 20 κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο!

Είκοσι μέρη αξίζει να επισκεφθεί κανείς το 2013 από την Ιαπωνία, ως την Ιορδανία, τη Ρωσία την Ιταλία και τη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και δη της Θεσσαλονίκης! Μάλιστα, ο διεθνής οργανισμός επιλέγει τον τίτλο...
«A bolt of Greece lightning» για την παρουσίαση της πόλης. Κυριολεκτικά αυτό μεταφράζεται ως ένας "Ελληνικός Κεραυνός" και θέλει να μας δείξει με λίγες λέξεις τη διαφορετικότητα της πόλης από το γενικό μίζερο Ελληνικό κλίμα και το φως που τη διέπει.

Στο άρθρο, αναφέρεται ιδιαίτερα στο λιμάνι της πόλης που παραμένει μαγευτικό και σχολιάζει το ότι η κρίση στην Ελλάδα, δεν έχει επηρεάσει της ομορφιές που έχει να προσφέρει η πόλη στον επισκέπτη.  Ακόμη, μιλά για τις διάφορες παραδοσιακές αγορές φρέσκων προϊόντων, την έντονη νυχτερινή ζωή αλλά  και τη διαρκή παρουσία των νέων (καθώς είναι και γνωστή φοιτητούπολη, αλλά θα είναι και Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014) αλλά και ανερχόμενων καλλιτεχνών. Η καλύτερη διαδρομή που μπορεί να ακολουθήσει κανείς σύμφωνα με το περιοδικό για τον νέο επισκέπτη, είναι από την Άνω πόλη έως και την πλατεία Αριστοτέλους, πάντοτε με τα πόδια.

Οι καλύτεροι μήνες που μπορεί να επισκεφτεί κανείς την Θεσσαλονίκη σύμφωνα με το περιοδικό, είναι ο Ιούλιος και ο Αύγουστος, ενώ κάθε Νοέμβριο το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου προσελκύει κόσμο από ολόκληρο τον κόσμο, ανάμεσά τους και σημαντικούς δημιουργούς του κινηματογράφου.

Τέλος, δε διστάζει ο συντάκτης να προτείνει μέρη για φαγητό και διαμονή, συμβουλές για τον νέο στην πόλη αλλά και τι και που να κάνει τα ψώνια του!

Για να διαβάσετε το άρθρο, πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο!: http://travel.nationalgeographic.com...