4 διάσημες ηθοποιοί φωτογραφίζονται γυμνές για περιοδικό (Photos & Video)

Τις ξέρεις από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές αλλά δεν τις έχεις ξαναδεί έτσι… Φωτογραφίζονται γυμνές για γνωστό περιοδικό και αποκαλύπτουν πως αισθάνονται για την φωτογράφιση αυτή…









JENNIFER MORRISON
Είτε φορώντας ένα παλτό εργαστηρίου στο House ή ένα κόκκινο δερμάτινο μπουφάν στo Once Upon a Time, η Morrison τείνει να δείξει συναίσθημα και όχι το δέρμα. Για αυτή τη φωτογράφιση, φορούσε μόνο ένα κατακόκκινο κραγιόν.

Ποτέ δεν έχετε κάνει μια γυμνή σκηνή. Γιατί;
«Δεν ήταν μια συνειδητή επιλογή, αλλά δεν έρχονται πραγματικά στον δρόμο μου. Ίσως αυτή η φωτογράφιση θα το αλλάξει αυτό. Πάντα ήμουν ένα ενεργό άτομο, και η άσκηση είναι μέρος της ζωής μου."

Τι θα εκπλήξει τους ανθρώπους για το σώμα σας;
"Πιθανώς το πόσα σημάδια έχω. Είχα τόσες πολλές κρεατοελιές επειδή έχω τόσο ανοιχτόχρωμο δέρμα και τις αφαίρεσα."

Πώς προετοιμαστήκατε για τη φωτογράφιση σήμερα;
"Τίποτα τρελό ή ακραίο, αλλά ίσως ένα ποτήρι κρασί αντί για δύο, ψάρια αντί για μπριζόλα. Και έκανα αποτρίχωση και ξύρισα τα πόδια μου."

NAYA RIVERA
Η Rivera δεν ήταν νευρική για τη φωτογράφιση. « Ανυπομονώ να τη δω και πρόκειται να είναι στη διάθεση του κόσμου», λέει.

Ο χαρακτήρας σας στο Glee, η Santana, σας έχει κάνει ένα σύμβολο του σεξ στη λεσβιακή κοινότητα. Πώς αισθάνεστε;
«Είναι λίγο cool-και αυτό με κάνει να νιώθω σαν badass. Μπορώ να έχω περισσότερα κορίτσια από ό, τι ο φίλος μου. Πάντα μου γράφουν tweet για τον πισινό μου."

Στο παρελθόν είχατε εργαστεί ως σερβιτόρα στα Hooters. Μήπως έχετε εφιάλτες για εκείνη τη στολή;
«Έχω εφιάλτες για εκείνη την εργασία, γενικά. Όταν δούλευα εκεί, ήμουν πολύ αδύνατη πολύ πιο αδύνατη από ό, τι είμαι τώρα. Αλλά ήμουν πάντα αμήχανα."

Πώς μπορείτε να το ξεπεράσετε αυτό;
"Δεν μπορείς να είσαι τόσο σκληρός με τον εαυτό σου που να μην απολαμβάνεις τη κάθε μέρα."



CLARE BOWEN
Η Νάσβιλ λέει: «Αν ο γυμνισμός γίνεται για να σοκάρει, χάνει λίγο από αυτό που το κάνει όμορφο."

Πόσο συχνά είστε γυμνή;
"Μερικές φορές κοιμάμαι γυμνή. Όλοι το κάνουν μερικές φορές, έτσι δεν είναι; Ελπίζω».

Τι σας κάνει πιο ενθουσιασμένη για να δειτε αυτές τις εικόνες;
«Το σώμα μου δεν πρόκειται να είναι έτσι για πάντα. Νομίζω ότι είναι υπέροχο να έχουμε ότι τη διατήρηση."

Τι σημαίνει αυτή η φωτογράφιση για εσάς;
"Είπα ότι θα μπορούσε να φωτογραφίσει τα σημάδια μου. Αυτό δεν είναι μια ιεροτελεστία-για-πέρασμα ή κάτι τολμηρό. Πρόκειται για την εικόνα του σώματος και κάνει τους άλλους ανθρώπους να αισθάνονται καλά."



CHRISTA MILLER
Τίποτα δεν θα μπορούσε να έχουν προετοιμάσει τη Miller (Cougar Town) για την πρώτη πλήρως γυμνή της φωτογράφιση-εκτός ίσως από δύο συνεχόμενες εβδομάδες από SoulCycle και μερικοί υδατάνθρακες ως βαρύ κίνητρο.

Τι θα φάτε σήμερα που η φωτογράφιση τελειώνει
"Θα πάω στης Courteney [Cox] 's για δείπνο. Της είπα,« Το καλό που σου θέλω να έχει υδατάνθρακες. »

Τριγυρνάτε στο σπίτι γυμνή;
"Αν το έκανα, ο σύζυγός μου θα με βάλει να κάνουμε σεξ 40 φορές την ημέρα. Αυτή είναι μια αληθινή ιστορία."

Νομίζετε ότι οι Αμερικανοί είναι πιο νευρικοί σχετικά με το γυμνό;
«Η μαμά μου ήταν μοντέλο, γι 'αυτό πηγαίναμε στο εξοχικό μας και όλοι οι φίλοι της ήταν τόπλες, γιατί πολλά από τα μοντέλα ήταν από την Ευρώπη. Μεγάλωσα γνωρίζοντας ότι ο καθένας έχει διαφορετικά βυζιά."