Την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα από ένα νέο πλαίσιο το φθινόπωρο προανήγγειλε ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου μιλώντας στην εφημερίδα Real News χθες, Κυριακή.
Επίσης, τόνισε ότι σύντομα θα υπάρξουν αποφάσεις και για τη διαχείριση των απορριμάτων σε όλη τη χώρα και ιδιαίτερα στην Αττική.
Οι τιμές στην αγορά μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου δεν επιφέρουν κανένα όφελος, όμως σε βάθος χρόνου όποιος αγοράσει πετρελαιοκίνητο θα έχει κέρδος 20% από τη διαφορά στην τιμή πετρελαίου-βενζίνης αλλά και 30% στην κατανάλωση, ως 1.400-1.600 κυβικά.
Πραγματικά κερδισμένοι θα είναι όσοι επιλέξουν αυτοκίνητα από 2.000 κυβικά και πάνω αφού εκεί η εξοικονόμηση καυσίμου είναι τουλάχιστον 50%. Οι όποιες οικολογικές ανησυχίες έχουν καμφθεί, τουλάχιστον ως προς την ποιότητα του πετρελαίου κίνησης.
Επίσης, τόνισε ότι σύντομα θα υπάρξουν αποφάσεις και για τη διαχείριση των απορριμάτων σε όλη τη χώρα και ιδιαίτερα στην Αττική.
Οι τιμές στην αγορά μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου δεν επιφέρουν κανένα όφελος, όμως σε βάθος χρόνου όποιος αγοράσει πετρελαιοκίνητο θα έχει κέρδος 20% από τη διαφορά στην τιμή πετρελαίου-βενζίνης αλλά και 30% στην κατανάλωση, ως 1.400-1.600 κυβικά.
Πραγματικά κερδισμένοι θα είναι όσοι επιλέξουν αυτοκίνητα από 2.000 κυβικά και πάνω αφού εκεί η εξοικονόμηση καυσίμου είναι τουλάχιστον 50%. Οι όποιες οικολογικές ανησυχίες έχουν καμφθεί, τουλάχιστον ως προς την ποιότητα του πετρελαίου κίνησης.