Το 12άχρονο.. μοντέλο με τη sexy φωτογράφηση, έγκυος στα 15 του..

H μαθήτρια ηλικίας 12 ετών που είχε κάνει μια "sexy" φωτογράφηση με μαγιό για αμφιλεγόμενο περιοδικό, τώρα σε ηλικία 15 ετών, έμεινε έγκυος και η μητέρα της είναι πολύ χαρούμενη....

Τα πλάνα της Soya Keaveney είχαν εξοργίσει τους γονείς και κατηγορούσαν την μητέρα της που τροφοδοτούσε την κόρη της με εμμονές για να κάνει καριέρα μοντέλου.... Τώρα το όνειρο του μόντελινγκ έμεινε για λίγο πίσω, αφού η 15άχρονη έμεινε έγκυος από τον 17άχρονο φίλο της , και η η μητέρα της, Janis, του επιτρέπει να μένει σπίτι τους και να κοιμάται μαζί της...

Η 48άχρονη άνεργη μητέρα είναι ευτυχής, γιατί τώρα θα αναγκαστεί το κράτος να τους δώσει ένα μεγαλύτερο σπίτι και δήλωσε:

Το σπίτι μας με τα τρία υπνοδωμάτια ήταν ήδη υπερπλήρεις με τις αδελφές της , Ritzy και Coco, , τον αδελφό της, Tarot, τον φίλο της Soya,Jake, και το μωρό της μιας αδερφής της.... Μόλις γεννηθεί το μωρό το Συμβούλιο θα πρέπει να μας βρείτε ένα καινούριο με τέσσερα ή πέντε υπνοδωμάτια. Έχουμε ήδη ξεκινήσει να πακετάρουμε....Η Soya είναι κατά των εκτρώσεων και δεν υπήρξε ποτέ καμία αμφιβολία ότι θα κρατούσε το μωρό της....Είμαι βέβαια ότι θα γίνει μια θαυμάσια μητέρα και θα διδάξει τα παιδιά της όπως έκανε εγώ"...

H Soya δήλωσε: "Ήταν ένα σοκ στην αρχή, αλλά τώρα είμαι πραγματικά συγκινημένη Είμαι η πρώτη από τις φίλες μου που αποκτούν μωρό, αλλά δεν νομίζω ότι έχω μεγαλώσει πολύ γρήγορα."
Πηγή:news-piper.blogspot.com