Αν οι άντρες είχαν ταμπέλες....

Έχετε σκεφτεί ότι οι άντρες θα ήταν καλύτερα να κυκλοφορούσαν με...ταμπέλες; Ναι πολύ καλά ακούσατε...
να έχουν από μία ταμπέλα προειδοποιητική για το τί θα κάνουν (γιατί σίγουρα κάτι θα κάνουν). Πως βλέπεις ένα "stop" στο δρόμο και δεν πλησιάζεις; Κάπως έτσι. Εγώ πάντως το έχω σκεφτεί, σας προτείνω τις ακόλουθες ενδεικτικές ταμπέλες:


1. Θα σου πάρω όλα τα γόνιμα χρόνια της ζωής σου...
2. Είμαι σεξουαλικά/συναισθηματικά μπερδεμένος
3. Δεν ξέρω τί θέλω- και ούτε πρόκειται να μάθω ποτέ.
4. Είμαι τσίπης- και θα παραμείνω
5. Σε θέλω μόνο όταν δεν με θες εσύ
6. Σε θέλω μόνο όταν είμαι πιωμένος
7. Σε θέλω μόνο όταν δεν θέλω κάποια άλλη

Φανταστείτε τώρα πως θα ήταν η κοινωνία των σχέσεων αν όντως οι άντρες κυκλοφορούσαν με μία τέτοια ταμπέλα πάνω τους. Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεως επιφυλάσσομαι και για τις ...γυναικείες ταμπέλες.