Θύμα κακοποίησης η Νάταλι Θάνου

Τι λέει για το περιστατικό και πώς το αντιμετώπισε

Με αφορμή την παρουσία της σε εκδήλωση για τις κακοποιημένες γυναίκες η τραγουδίστρια Νάταλι Θάνου παραδέχτηκε πως έχει πέσει και η ίδια θύμα κακοποίησης, στο παρελθόν.

«Τα έχω ζήσει κι εγώ αυτά και χαίρομαι που με δύναμη το πολεμάω. Δεν θέλω να μιλάμε για μένα, γιατί δεν είναι για μένα το event» τόνισε, ενώ για το πώς αντιμετώπισε την κατάσταση υπογράμμισε ότι: «Δεν ξέρεις τι να κάνεις. Δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις. Εξαρτάται από τον χαρακτήρα. Εγώ επειδή είμαι πολύ δυναμικός χαρακτήρας, δεν το άφησα για πολύ καιρό. Οι γυναίκες αισθανόμαστε ντροπή αν είμαστε κακοποιημένες και δεν μπορούμε να το πούμε ούτε στους γονείς μας. Οπότε μόνη σου πρέπει να το πολεμήσεις και πιστεύω ότι όλοι μπορούμε να το νικήσουμε».

Παράλληλα έδωσε κουράγιο σε όσες γυναίκες έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις. «Το μοιράζομαι πολύ εύκολα και δίνω και συμβουλές σε φίλες μου και σε όσους είναι δίπλα μου πώς να το αντιμετωπίσουν. Γιατί είναι πολύ δύσκολο πραγματικά. Κάθε γυναίκα πρέπει να το μοιραστεί. Να πάρει τηλέφωνο, να μιλήσει με τους δικούς της ανθρώπους, την οικογένειά της και να πει το πρόβλημά της».
Πηγή: newsbeast.gr