Κ. Καραβάτου: «Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψω...»

Η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» για την κόρη της αλλά και για τη δουλειά της που της έχει λείψει. 

«Πω, πω! Είχα πολύ καιρό να βγω έξω!» ήταν τα πρώτα λόγια της Κατερίνας Καραβάτου όταν...
είδε τις τηλεοπτικές κάμερες συγκεντρωμένες στην πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης «Πέτρες στις τσέπες του». Η παρουσιάστρια έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση με αλλαγμένο look και για την επιλογή της να αλλάξει το κούρεμά της δήλωσε: «Ήθελα πάρα πολύ να κόψω τα μαλλιά μου και τώρα βρήκα την ευκαιρία» μάλιστα η Κατερίνα τόνισε πως σχεδόν κάθε εβδομάδα πάει στο κομμωτήριο και κόβει λίγο παραπάνω τα μαλλιά της.

Μιλώντας για κόρη της η παρουσιάστρια είπε: «Νιώθω πολύ ολοκληρωμένη και πολύ ευτυχής. Δεν είναι τίποτα όπως ήταν πριν. Ξενυχτάω πάρα πολύ γιατί θηλάζω αποκλειστικά το μωρό μας, οπότε αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα, επειδή είναι μικρή ακόμα δεν έχει πρόγραμμα και το μόνο που κάνω είναι να είμαι μαζί της». Όπως κάθε νέα μανούλα δηλώνει πως έχει ένα υπέροχο μωρό το οποίο έχει από όλα: «Έχει και τις γκρίνιες του και τα γέλια του» όμως από ότι φαίνεται δεν έχει πάρει κανένα χαρακτηριστικό από εκείνη: «Έχει τα μάτια του μπαμπά, έχει τα αυτιά του μπαμπά, έχει το στόμα του μπαμπά, έχει τη μύτη του μπαμπά μου, από εμένα ειλικρινά νομίζω ότι δεν έχει πάρει τίποτα, αλλά παρηγορούμαι από μόνη μου, όπως λέει και η μητέρα μου, ότι μου μοιάζει στο ύφος».

Η νέα μανούλα αποκαλύπτει επίσης πως νομίζει ότι θα γίνει το αντίστροφο από ότι γίνεται συνήθως ότι δηλαδή θα πρέπει εκείνη να απογαλακτιστεί από τη μπέμπα και όχι η μικρή από εκείνη.


Αναφερόμενη στην τηλεόραση η παρουσιάστρια είπε: «Δεν έχω δει πολλά πράγματα στην τηλεόραση, έχω δει διάφορα πράγματα αποσπασματικά γιατί μ’ αρέσει η τηλεόραση και είναι η δουλειά μου.» Η ίδια δήλωσε πως της έχει λείψει η δουλειά της και συμπλήρωσε: «Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψω και θα κάνω ότι κάνει κάθε μαμά που γυρίζει στη δουλειά της».

Τέλος, η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε και για τα κιλά της εγκυμοσύνης αποκαλύπτοντας πως πήρε 13 κιλά τα οποία όμως νομίζει ότι φεύγουν σιγά σιγά και από μόνα της ενώ υπολογίζει πως πρέπει να έχουν μείνει άλλα πέντε κιλά για να χάσει όμως αυτό δεν είναι κάτι το οποίο την απασχολεί.
Πηγή: msn.com