Η Motorola σε ανακοίνωσή της ζητάει συγνώμη για το λάθος που έγινε σε αγγελία στο site της για θέση εργασίας στην Ελλάδα (Κρήτη) με τρόπο με τον οποίο εμφανιζόταν η Κρήτη ως ανεξάρτητο κράτος.
Ειδικώτερα στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρονται τα εξής :
“Η Motorola Solutions θα ήθελε να ζητήσει συγγνώμη για την ...
εσφαλμένη αναφορά στην Κρήτη σε δημοσιευμένη αγγελία της για θέση εργασίας.
Μόλις το σφάλμα αυτό (το οποίο οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος) περιήλθε σε γνώση μας, διορθώσαμε αμέσως τη σχετική δημοσίευση στην ιστοσελίδα.
Η Motorola Solutions, ως εταιρία με παγκόσμια δραστηριότητα, ενεργεί με ακεραιότητα και σεβασμό προς την εθνική κυριαρχία των κρατών και τους εφαρμοστέους διεθνείς και τοπικούς νόμους και έθιμα.
Με τη συγκεριμένη δημοσίευση δεν υπήρξε καμία πρόθεση εκ μέρους μας να προκαλέσουμε κάποια ενόχληση και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη εάν οποιαδήποτε ενόχληση προκλήθηκε ως αποτέλεσμα ενεργειών μας.”
Υπενθυμίζεται πως ο σάλος προκλήθηκε όταν η εταιρία ανάρτησε στο site της αγγελία για έναν υπάλληλο για το διεθνές τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών η Ιταλία, η Ισπανία, το Μπαχρέιν και η...Κρήτη.
H εταιρία συνειδητοποίησε το λάθος της και απέσυρε την αγγελία από την ιστοσελίδα της, ενώ ακολούθησε και η επίσημη....συγνώμη.
Πηγή: amiras-info.blogspot.com
Ειδικώτερα στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρονται τα εξής :
“Η Motorola Solutions θα ήθελε να ζητήσει συγγνώμη για την ...
εσφαλμένη αναφορά στην Κρήτη σε δημοσιευμένη αγγελία της για θέση εργασίας.
Μόλις το σφάλμα αυτό (το οποίο οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος) περιήλθε σε γνώση μας, διορθώσαμε αμέσως τη σχετική δημοσίευση στην ιστοσελίδα.
Η Motorola Solutions, ως εταιρία με παγκόσμια δραστηριότητα, ενεργεί με ακεραιότητα και σεβασμό προς την εθνική κυριαρχία των κρατών και τους εφαρμοστέους διεθνείς και τοπικούς νόμους και έθιμα.
Με τη συγκεριμένη δημοσίευση δεν υπήρξε καμία πρόθεση εκ μέρους μας να προκαλέσουμε κάποια ενόχληση και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη εάν οποιαδήποτε ενόχληση προκλήθηκε ως αποτέλεσμα ενεργειών μας.”
Υπενθυμίζεται πως ο σάλος προκλήθηκε όταν η εταιρία ανάρτησε στο site της αγγελία για έναν υπάλληλο για το διεθνές τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών η Ιταλία, η Ισπανία, το Μπαχρέιν και η...Κρήτη.
H εταιρία συνειδητοποίησε το λάθος της και απέσυρε την αγγελία από την ιστοσελίδα της, ενώ ακολούθησε και η επίσημη....συγνώμη.
Πηγή: amiras-info.blogspot.com