Απίστευτη Ιστορία: Το νεκρό κορίτσι του club...

Καλά μιλάμε πως τα έχετε χάσει όλοι έτσι;
Ποιος Σατανάς και ποιος Θεός ρε χαζούλια; Έχετε χάσει τη μπάλα μου φαίνεται ε;…

Εγώ δεν πιστεύω σε τίποτα από τα γνωστά. Θα σου πω όμως μια παράξενη ιστορία που συνέβη σε έναν κολλητό μου και είναι η μόνη αλήθεια που έχω ζήσει από κοντά.

Εγώ και 3 κολλητοί που είμαστε από Τρίπολη, ξεκινάμε το 1995 καλοκαίρι, σε ηλικία 19 χρονών, να πάμε στο Ναύπλιο για καφέ και να ρίξουμε και κανα γκομενάκι. Φτάνοντας στην Νέα Κίο, ( πήγαμε από Κολοσούρτη.) σταματήσαμε για σουβλάκι. Εκεί απέναντί μας καθόντουσαν 3 κοπελιές σαν τα κρύα τα νερά.

Γνωριστήκαμε, και πήγαμε όλοι μαζί Ναύπλιο για καφέ. Μετά κατά τη 1 πήγαμε σε ένα μεγάλο υπαίθριο κλάμπ. ( δεν λέω όνομα). Εκεί εγώ και οι άλλοι 2 πήραμε τα κορίτσια για μια βόλτα. Ο τέταρτος της παρέας, που του συνέβη και αυτό που θα πω, έμεινε στο κλαμπ, γιατί γλυκοκοίταγε μια πολύ όμορφη κοπελιά που χόρευε.

Δώσαμε ραντεβού σε 2 ώρες στο κλαμπ, για να την κάνουμε για Τρίπολη. Εμείς επιστρέψαμε στο κλαμπ, και συναντήσαμε το παιδί, ο οποίος φιλούσε τη κοπελιά αυτή, λέγοντάς της καληνύχτα. ‘Ηρθε μαζί μας, αφήσαμε τα κορίτσια στη Νέα Κίο και μετά οι 4 μας, ανεβαίναμε για τρίπολη.

Τον ρωτήσαμε τί έγινε με τη κοπελιά, και ήταν χαρούμενος. Του είχε δώσει τηλέφωνο ΣΤΑΘΕΡΟ για να της τηλεφωνήσει όταν κατέβαινε, για να ξαναβρίσκονταν. Μη τα πολυλογώ, την έλεγαν Έλενα.

Ύστερα από 2 μέρες με παίρνει τηλ. και μου λέει πως είχε μιλήσει μαζί της στο τηλ. και πως θα κατεβαίναμε εάν ήθελα και γω οι δυο μας, για καφέ πάλι. Τους άλλους δεν τους πήραμε μαζί. Έτσι κατεβήκαμε και πήγαμε στο Ναύπλιο σε ένα σπίτι, το θυμάμαι ακόμα, όπου ήταν η διεύθυνση.

Χτύπησε το κουδούνι και άνοιξε μια κυρία 40 με 45 χρονών. Εγώ ήμουν στο αμάξι και δεν άκουγα τι λέγανε, όμως αυτή άρχισε να κλαίει και ο φίλος μου να τη κρατάει, και να με φωνάζει. Πήγα κοντά και αυτή έλεγε ”ποιός σας έβαλε να ρθείτε”; και κάτι τέτοια.

Εντέλει μας είπε πως η κόρη της η Έλενα είχε σκοτωθεί πριν 3 χρόνια στη στροφή της Νέα Κίου από όχημα. Μάλιστα είχε και τη φωτογραφία της στο πορτοφόλι της. Ο φίλος μου που γέλαγε, της έλεγε πως μίλησε μαζί της… και πως πρόκειται για παρεξήγηση 
Όταν όμως αυτή μας έδειξε τη φωτό … ήταν αυτή. Ήταν το κορίτσι αυτό.

Δεν είπαμε τίποτα και είπαμε πως μπερδευτήκαμε και εξαφανιστήκαμε, μιλάμε σε δευτερόλεπτα. Ο φίλος μου δεν έψαξε τι έγινε. Δεν είπαμε σε κανέναν τίποτα. Επισκεφτήκαμε 5 – 6 φορές το σπίτι και το παρακολουθήσαμε διακριτικά αλλά κορίτσι δεν είδαμε. Πιστέψαμε στην αρχή πως ήθελε να μας αποφύγει η μητέρα, αλλά ακόμα και τώρα, που έχουμε οικογένειες, μια βόλτα στο Ναύπλιο είναι δύσκολη...

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Πηγή: strangehellas.blogspot.com