Καθόλου ΤΡΑΤΖΙΚ!!! Ποια είναι η Τασούλα της διαφήμισης και πώς πήρε τον ρόλο

Γεννήθηκε στη Ρόδο, αν και κατάγεται από την Κω. Στα 9 της η οικογένειά της μετακόμισε στην Αθήνα. Τώρα όλοι φωνάζουν την Μαρία Διακοπαναγιώτου: Τασούλα


"Πηγαίνοντας μια μέρα για δουλειά με πήραν τηλέφωνο και ....
μου είπαν ότι έψαχναν για μια κοπέλα από την επαρχία και επειδή στην παράσταση υποδυόμουν μια Κοζανίτισσα, φαίνεται συνέδεσαν την προφορά. Την επόμενη μέρα πέρασα από κάστινγκ-ήταν από εκείνες τις φορές που ήμουν στα καλά μου. Πήγα με κέφι και διάθεση και τελικά με επέλεξαν ομόφωνα"

Κάπως έτσι η Μαρία Διακοπαναγιώτου, αν και εργάζεται ως ηθοποιός από τα 17 της, με ντεμπούτο στην τηλεοπτική σειρά "Δέκα λεπτά κήρυγμα", έγινε διάσημη, ως η τηλεοπτική Τασούλα του Κίτσου, της τηλεοπτικής διαφήμισης της Vodadfone και της πιο δημοφιλής ατάκας αυτή την εποχή: "Τράτζικ".

"Τώρα με αναγνωρίζουν στο δρόμο και αυτό από τη μια το καταλαβαίνω, αλλά από την άλλη όλο αυτόν τον θόρυβο δεν τον έχω συνειδητοποιήσει απόλυτα. Με φωνάζουν Τασούλα και με ρωτάνε αν ο Κίτσος ξέρει ότι κυκλοφορώ έξω. Στο Facebook επίσης έχει γίνει χαμός. Μου στέλνουν μηνύματα από τη Γερμανία, την Αμερική, το Βέλγιο και με ευχαριστούν που τους κάνω να γελάνε σε τόσο δύσκολους καιρούς".

Μπαλαρίνα, με πάθος για την κλασική μουσική, ατίθαση έφηβη μιλάει στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" και την δημοσιογράφο Εβελίνα Σαραντίδη για τη ζωή της με αρκετό χιούμορ.

"Μου αρέσει η αλμοδοβάρικη μύτη μου. Δεν ήταν όμως πάντα έτσι. Κάποια στιγμή άρχισαν να πέφτουν πάνω της πράγματα, έπεφτα κάτω και τη χτυπούσα, έγινε δηλαδή στόχος και ιδού το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι πολλοί από τους ρόλους που παίρνω είναι χάρη στη χαρακτηριστική μύτη μου. Εδώ και 12 χρόνια δουλεύω ασταμάτητα στον χώρο, αν και για το χαρτζηλίκι μου έχω δουλέψει σε μπαρ, γκαλερί και στο βενζινάδικο της γιαγιάς μου στην Κω. Τα τελευταία 8-9 καλοκαίρια πηγαίνω στο νησί μου, αλλά περνάω απέναντι στη Νίσυρο, η οποία λόγω του ηφαίστειου έχει τρομερή ενέργεια. Κάνω γυμνισμό και τη βρίσκω τρελά εκεί".