Παιχνίδια για παρέα - Couples Game

Χαλαρώνετε με παρέα και ψάχνετε κάτι διαφορετικό και διασκεδαστικό για να περάσετε την ώρα σας? Τα παιχνίδια για παρέα τα σπάνε! Το Couples Game είναι για παρέα με ζευγάρια ή ακόμα και πολύ καλούς φίλους! Ανταγωνιστήτε με τα άλλα ζευγάρια για το ποιός ξέρει καλύτερα το ταίρι του...









Κάθε ένας από εσάς παίρνει του χαρτί και στυλό ή μολύβι. Μαζί, τυχαία αποφασίζετε είκοσι αριθμούς μεταξύ του 1 και του 59. Γράψτε τους αριθμούς κάτω σε μια στήλη στην αριστερή πλευρά του χαρτιού σας.


Παρακάτω είναι μια λίστα με αριθμημένες ερωτήσεις. Κάθε ένας από εσάς θα ρωτήσει το σύντροφό του κάθε ερώτηση, ανάλογα με τα 20 νούμερα που διαλέξατε στην αρχή. Εάν ο σύντροφός σας απαντήσει σωστά, αυτός ή αυτή λαμβάνει τον αριθμό βαθμών που αναφέρονται για την εν λόγω ερώτηση, και εσύ παίρνεις 1 πόντο. Εάν ο σύντροφός σας απαντήσει λάθος, κανένας από εσάς δεν παίρνει οποιαδήποτε πόντο. Οι ίδιοι κανόνες ισχύουν όταν απαντάς εσύ. Ο νικητής είναι αυτός με την υψηλότερη βαθμολογία αφού έχετε και οι δύο απαντήσει και στις είκοσι ερωτήσεις. Αν παίζετε με φίλους βγάλτε τις ερωτήσεις που δεν κολλάνε (όπως αυτή για την επέτειο)...


1. Πες τους 2 στενότερους φίλους μου. (2)

2.Ποιο είναι ο αγαπημένος μου μουσικό συγκρότημα; (2)

3.Τι φορούσα όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά; (2)

4.Πες ένα από τα χόμπι μου. (3)

5.Που γεννήθηκα; (1)

6.Τι με αγχώνει αυτό το καιρό; (4)

7.Περιέγραψε τι έκανα σήμερα, ή χτες. (4)

8. Πότε είναι τα γενέθλιά μου; (1)

9.Ποιά είναι η ημερομηνία της επετείου μας; (1)

10.Ποιός είναι ο αγαπημένος συγγενής μου; (2)

11. Ποιό είναι το πιο μεγάλο απραγματοποίητο όνειρο μου; (5)

12. Ποιο είναι το αγαπημένο μου λουλούδι; (2)

13. Ποιος είναι ένας από τους μεγαλύτερους φόβους μου ή σενάριο καταστροφής; (3)

14. Ποια είναι η αγαπημένη μου στιγμή της ημέρας για σεξάκι; (3)

15. Τι με κάνει να νιώθω πιο ικανό/ή; (4)

16. Τι με φτιάχνει σεξουαλικά; (3)

17. Ποιο είναι το αγαπημένο μου φαγητό; (2)

18. Ποιός είναι ο αγαπημένος μου τρόπος να περνάω το βράδυ; (2)

19. Ποιο είναι το αγαπημένο μου χρώμα; (1)

20. Τι προσωπικές βελτιώσεις θέλω να κάνω στη ζωή μου; (4)

21. Τι είδους δώρο θα μου αρέσει καλύτερο; (2)

22. Ποια ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες της παιδικής ηλικίας ; (2)

23. Ποιές ήταν οι αγαπημένες διακοπές ; (2)

24. Ποια είναι ένας από τους αγαπημένους μου τρόπους να με ηρεμούν; (4)

25. Ποιος είναι η μεγαλύτερη υποστήριξη (εκτός από εσένα); (3)

26. Ποιο είναι το αγαπημένο μου άθλημα; (2)

27. Ποια μου πιο αρέσει πολύ να κάνω χρόνο όταν έχω; (2)

28. Ποια είναι μία από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες του Σαββατοκύριακου ; (2)

29. Ποιο είναι το αγαπημένο μέρος για απόδραση ; (3)

30. Ποια είναι η αγαπημένη μου ταινία; (2)

31. Ποια είναι μερικά από τα σημαντικά γεγονότα που έρχονται στη ζωή μου ; Πώς αισθάνομαι για αυτά; (4)

32. Ποιοί είναι μερικοί από τους αγαπημένους μου τρόπους για να κάνω γυμναστική; (2)

33. Ποιος ήταν ο καλύτερος φίλος μου όταν ήμουν μικρός/ή; (3)

34. Ποιο είναι ένα από τα αγαπημένα μου περιοδικά; (2)

35. Πες έναν από τους σημαντικότερους αντιπάλους μου ή "εχθρούς". (3)

36. Ποια θα θεωρούσα την ιδανική δουλειά ; (4)

37. Τι φοβάμαι περισσότερο; (4)

38. Ποιος είναι ο λιγότερο αγαπημένος μου συγγενής; (3)

39. Ποια είναι η αγαπημένη μου γιορτή ; (2)

40. Τι είδους βιβλία μου αρέσει περισσότερο να διαβάζω; (3)

41. Για τι είναι η αγαπημένη τηλεοπτική εκπομπή ; (2)

42. Ποια πλευρά του κρεβατιού προτιμώ; (2)

43. Για τι είμαι πιο λυπημένος ; (4)

44. Πες ένα από τα προβλήματα ή τις ανησυχίες . (4)

45. Για τι ιατρικά προβλήματα ανησυχώ; (2)

46. Ποια ήταν η πιο ντροπιαστική στιγμή ; (3)

47. Ποια ήταν η χειρότερη εμπειρία της παιδικής μου ηλικίας ; (3)

48. Πες δύο από τους ανθρώπους που θαυμάζω περισσότερο. (4)

49. Πες τον πιο σημαντικό αντίπαλο ή εχθρό . (3)

50. Από όλους τους ανθρώπους που ξέρουμε και οι δύο , ποιός μου αρέσει το λιγότερο; (3)

51. Ποιο είναι ένα από τα αγαπημένα μου γλυκά; (2)

52. Πες ένα από τα αγαπημένα μου μυθιστορήματα. (2)

53. Ποιο είναι το αγαπημένο μου εστιατόριο; (2)

54. Ποιες είναι οι δύο από τις φιλοδοξίες μου, τις ελπίδες μου ή τις επιθυμίες μου; (4)

55. Έχω μια μυστική φιλοδοξία; Αν ναι, ποιά; (4)

56. Τι τρόφιμα μισώ; (2)

57. Ποιο είναι το αγαπημένο μου ζώο; (2)

58. Ποιο είναι το αγαπημένο μου τραγούδι; (2)

59. Ποια είναι η αγαπημένη μου ομάδα ; (2)